Legia Warszawa, podobnie jak większość polskich klubów, znalazła się w trudnej sytuacji finansowej po tym, jak rozgrywki stanęły ze względu na pandemię koronawirusa. Wicemistrzowie Polski rozpoczęli więc poszukiwanie oszczędności. Na razie nie robią tego jednak wśród piłkarzy.
Jak poinformował portal legia.net, warszawski klub zdecydował się na zwolnienie około 40 osób z pionu marketingowo-medialnego. Pracę straciły osoby, które zajmowały się reklamą, promowaniem wizerunku klubu i obsługą medialną.
To jednak nie koniec decyzji dotyczących pracowników administracyjnych. Ci, którzy nie stracili pracy, w najbliższych miesiącach będą zarabiać o 50 proc. mniej. Obniżki obejmą także trenerów akademii, drużyn młodzieżowych oraz pierwszego zespołu. Na razie nie wiadomo, jak będzie wyglądać redukcja zarobków piłkarzy. Taka na pewno będzie, ale - jak pisze legia.net - w tym przypadku kwestią sporną są rozmiary tej redukcji.