Oprócz sponsoringu męskiej reprezentacji seniorów współpraca dotyczy również działań z kadrą kobiecą oraz młodzieżowymi U-21 i U-20. Świadczenia obejmować będą prawo do posługiwania się tytułem Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski, ekspozycję logotypu w materiałach online i offline, w tym m.in. na bandach LED wokół boisk, a także m.in. prawo do wykorzystywania w komunikacji marketingowej wizerunku drużyny narodowej.
- Przedłużamy kluczowy kontrakt, przez kolejne lata pozostajemy oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. To dla nas ważne z punktu widzenia zaangażowania STS w rozwój rodzimego sportu oraz wspierania całej społeczności kibiców kadry narodowej. Zależy nam, by kontynuować tę wieloletnią współpracę. Jesteśmy firmą, dla której sport jest wpisany w DNA, przeżywamy go, czujemy się jego częścią, dzięki niemu funkcjonujemy. W związku z tym nie zwalniamy tempa i jako lider wyznaczamy trendy w swojej branży. Pozostajemy również największym prywatnym podmiotem wspierającym polski sport - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
- Wieloletnia współpraca z kadrą Polski pokazuje, że STS jest stabilnym i godnym zaufania partnerem - zarówno dla partnerów biznesowych, jak i dla polskich kibiców. Wierzymy, że wsparcie reprezentacji i czas przeznaczony na oglądanie jej meczów przekłada się na kapitał wiedzy oraz doświadczenia samych kibiców. STS, za pomocą najnowocześniejszych rozwiązań i technologii, daje możliwość bezpiecznego i bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk - dodaje Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS.
- Bardzo się cieszymy, że trwająca już niemal dziewięć lat współpraca została przedłużona. Świadczy to o zaufaniu, jakim partnerzy i sponsorzy darzą Polski Związek Piłki Nożnej. My również jesteśmy zadowoleni, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Przedłużenie umowy cieszy, tym bardziej że w jej ramach wsparcie od firmy STS, będącej liderem na polskim rynku w swojej branży, otrzymają także kadry młodzieżowe oraz reprezentacja Polski kobiet. Liczymy, że kolejne lata będą równie owocne jak te, które już za nami. Razem możemy więcej - przekazał Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność znacznie wykracza poza ekspozycję logotypu. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat - w związku ze sponsoringiem reprezentacji Polski - bukmacher objął mecenatem m.in. mural Kazimierza Górskiego w Warszawie, powstały z okazji 100. rocznicy urodzin najwybitniejszego polskiego trenera oraz murale z wizerunkami dwóch znakomitych reprezentantów - Włodzimierza Lubańskiego i Włodzimierza Smolarka. W pamięci kibiców zapadła również zorganizowana przez bukmachera kartoniada na Stadionie Narodowym z okazji ostatniego meczu w kadrze rozgrywanego przez Artura Boruca.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz reprezentacji Polski sponsoruje także m.in. Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Widzewa Łódź, Zagłębie Lubin oraz Polską Ligę Siatkówki.
STS to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych podlega karze. Hazard może uzależniać.