Biedronka przedłużyła umowę sponsorką z reprezentacją Polski

- Umowa sponsorska Biedronki z reprezentacji Polski została przedłużona o kolejne cztery lata - poinformował Polski Związek Piłki Nożnej.

Sieć popularnych sklepów będzie wspierać pierwszą reprezentację Polski, kadrę kobiet oraz zespoły młodzieżowe od lat 15 do 21. Biedronka będzie również sponsorem głównym Akademii Młodych Orłów, a także Letniej Akademii Młodych Orłów. Umowy będą obowiązywały do końca 2022 roku - czytamy na portalu Pzpn.pl.

– Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery lata było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Wyróżniające jest to, że tak ogromna firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych PZPN skierowanych na piłkę dziecięcą – takich jak Akademia Młodych Orłów oraz Letnia Akademia Młodych Orłów. Cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z takim solidnym partnerem u boku – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

W ramach umowy Biedronka otrzymała prawo posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. Biedronka posiada ponad 2820 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Z PZPN-em związana jest od 2010 roku.

Partnerem "Drogi do Rosji" jest:

REKLAMAREKLAMA 

Więcej informacji znajdziesz TU.

Więcej o:
Copyright © Agora SA