Ponad 72 tys. osób zaśpiewało hymn dla reprezentacji Polski

Ponad 72 tys. nagrań, 50 miast, 12 tys. km trasy w niespełna 60 dni - tak w skrócie można podsumować akcję "Do Hymnu!", którą zorganizował producent piwa Warka. Nagranie "Mazurka Dąbrowskiego" w wykonaniu dziesiątek tysięcy Polaków zostanie przekazane reprezentacji narodowej przygotowującej się do udziału w Euro 2012.

Ideą akcji było wsparcie drużyny narodowej, która po raz drugi w historii stanie przed szansą wyjścia z grupy na Mistrzostwach Europy. W nagraniach wzięli udział mieszkańcy miast i miasteczek, z których większość nie będzie mogła dopingować kadry z trybun. Część z nich może nawet nie poczuje atmosfery piłkarskiego święta, jaka z pewnością udzieli się mieszkańcom czterech miast-gospodarzy Euro 2012.

Zobacz wideo

- Akcja "Do Hymnu!" to pozytywna inicjatywa, która z założenia miała wzbudzać dobre emocje, przekazywać energię oraz zjednoczyć wszystkich Polaków przed wielkim, sportowym świętem - mówi Izabela Głodek, Marketing Manager marki Warka.

Wśród ponad 72 tysięcy osób, które nagrały swoje wykonanie hymnu znaleźli się m.in. osoby niesłyszące, członkowie Ochotniczej Straży Pożarnej, uczestnicy maratonu, a także internauci, którzy rejestrowali swoje wersje "Mazurka Dąbrowskiego" w specjalnej aplikacji na stronie internetowej.

W akcji wzięły udział także znane postacie ze świata kultury i sportu. Do śpiewania hymnu zachęcali aktorka Krystyna Janda oraz byli reprezentanci Włodzimierz Lubański, Michał Żewłakow, Dariusz Dziekanowski i Andrzej Juskowiak.

Więcej o:
Copyright © Agora SA