"Firma InPost zostanie nowym sponsorem strategicznym reprezentacji Polski. Słyszę o kwocie ok. 8-10 mln złotych rocznie. To będzie drugi najwyższy kontrakt w PZPN (po Lotosie) i jeden z najwyższych w historii polskiej piłki. Współpraca ma trwać przynajmniej 4 lata" - napisał na Twitterze Sebastian Staszewski.
Zgodnie z informacjami przekazanymi przez "Presserwis", w najbliższy poniedziałek ma zostać zorganizowana konferencja prasowa na PGE Narodowym w Warszawie. W jej trakcie obie strony ogłoszą nieco więcej szczegółów na temat planowanej umowy współpracy.
Od siedmiu lat głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski jest Grupa Lotos. Pod koniec 2022 roku umowa pomiędzy oboma stronami dobiegnie końca i jeśli nie wydarzy się nic nieoczekiwanego, jej miejsce zajmie właśnie InPost.
Firma InPost najbardziej jest rzecz jasna kojarzona z siecią zlokalizowanych w całej Polsce paczkomatów. W pierwszym kwartale 2022 roku osiągnęła przychód na poziomie 1,5 miliarda euro (wzrost o 94,4%), a jednocześnie zanotowała spadek zysku netto z 93,8 do 68,8 miliarda euro.