Firma Tarczyński S.A. - jeden z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych - została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
Umowa między Stadionem Wrocław sp. z o.o. a firmą Tarczyński S.A. została podpisana na 6 lat z możliwością jej przedłużenia. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 14 mln złotych. Przez 6 najbliższych lat Stadion Wrocław będzie nosił nazwę Tarczyński Arena. Zmieni się także dotychczasowy logotyp obiektu.
- Podpisanie tego kontraktu przenosi stadion w nową rzeczywistość finansową i zapewnia mu poważne wpływy w wieloletniej perspektywie. Jestem przekonany, że to ważny moment także wizerunkowo, bo obiekt pozyskuje sponsora tytularnego po 10 latach działalności. Dziękuję Panu Prezesowi Jackowi Tarczyńskiemu za zaufanie. Jestem przekonany, że wydarzenia organizowane na Tarczyński Arena przyczynią się do jeszcze większej rozpoznawalności kierowanej przez niego firmy – mówi Marcin Przychodny, prezes zarządu Stadionu Wrocław.
Na fasadzie zostanie umieszczony nowy logotyp obiektu Tarczyński Arena. Bez zmian pozostanie natomiast wnętrze stadionu i trybuny. Podświetlana membrana zachowa swój charakter i nadal będzie świecić w wielu kolorach, w zależności od odbywających się na stadionie wydarzeń.
Oprócz praw do nazwy oraz brandingu nowy sponsor uzyskał także możliwość organizowania w przestrzeniach obiektu własnych przedsięwzięć sportowych czy rozrywkowych. Na stadionie znajdzie się jedno z biur sponsora tytularnego. W punktach gastronomicznych pojawią się kabanosy, wędliny i przekąski białkowe produkowane przez firmę Tarczyński. Będzie można także spróbować hot-dogów z parówkami tej marki.
Stadion Wrocław to największy obiekt sportowy w tej części kraju dysponujący potężnym centrum biznesowo-konferencyjnym i powierzchniami biurowymi. Został zbudowany na Euro 2012. W jego 10-letniej historii zrealizowanych zostało kilkaset dużych wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Łącznie obiekt odwiedziło blisko 5 milionów osób.