Dziennik "El Economista" poinformował, że Real Madryt stracił swojego przyszłego sponsora, który miał wykupić prawa do nazwy Estadio Santiago Bernabbeu i planował rozbudowę obiektu, której wartość szacowano na około 400 mln euro.
Międzynarodowa spółka paliwowa Cepsa, należąca do koncernu paliwowego IPIC ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich wycofała się z umowy, ze względu na to, że mistrzowie Hiszpanii nie dotrzymali ustalonych terminów przedsięwzięcia.
Szefowie Realu uzgodnili warunki umowy już w 2014 roku. Przedstawiciele Cepsa w zamian za prawa do nazwy stadionu hiszpańskiego klubu, zobowiązali się do jego rozbudowy, która miała kosztować 400 mln euro.
W obecnym sezonie Królewscy poza problemami ze sponsorami, mają również ogromne kłopoty sportowe. Drużyna Zinedine`a Zidane`a aktualnie zajmuje dopiero 4. miejsce w tabeli Primera Division, tracąc aż 19 punktów do liderującej Barcelony.