Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Oficjalnie. Robert Lewandowski twarzą Oshee

Robert Lewandowski oficjalnie został ambasadorem marki Oshee. Umowa będzie obejmować wszystkie kraje świata, w których marka sprzedaje swoje produkty.

Wizerunek najlepszego polskiego piłkarza wykorzystywany będzie w kampaniach telewizyjnych, w działaniach PR, w akcjach społecznych oraz na produktach

- Każdy trening, każdy kolejny mecz to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce Oshee, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na 6 kontynentach Oshee poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia - powiedział Robert Lewandowski, cytowany w komunikacie prasowym.

- Liczymy, że dzięki Robertowi Oshee stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie – powiedziała rzecznik prasowy Oshee, Ewelina Domińska.

Niedawno współpracę z firmą nawiązała również żona Roberta Lewandowskiego - Anna, która została ambasadorką marki wody Kinga Pienińska.

Zerwana umowa z Coca-Colą

Z końcem 2017 roku Robert Lewandowski po siedmiu latach zakończył współpracę z Coca-Colą. Zawodnik podczas współpracy z amerykańską firmą był m.in. twarzą turnieju juniorskiego Coca-Cola Cup. Brał również udział w działaniach reklamowych promujących markę na polskim rynku.

Kapitan reprezentacji Polski - szczególnie w ubiegłym roku - był krytykowany za współpracę z producentem napojów gazowanych. Eksperci i fani twierdzili, że wizerunek sportowca propagującego zdrowy tryb życia nie pasuje do promowania niezdrowych produktów firmy. Doradcy napastnika zapewniają jednak, że nie było to przyczyną zakończenia współpracy.

Lewandowski wciąż promuje kilka innych firm, m.in. Huawei, Gilette i Head&Shoulders.

Ekstraklasa. Legia się zbroi. Czy ma już zespół na miarę mistrzostwa?

Więcej o:
Komentarze (23)
Oficjalnie. Robert Lewandowski twarzą Oshee
Zaloguj się
  • swerd

    Oceniono 3 razy 3

    powinien reklamować papier toaletowy, w końcu zdrowo jest sie codziennie wysr...

  • colonel_kurtz

    Oceniono 3 razy 3

    Jeżeli ktoś uważa, że oshee pasuje do zdrowego trybu życia, to niech uważnie przeczyta skład tego napoju. Pazerność na kasę a nie nagłe promowanie zdrowego trybu życia.

  • roofos13

    Oceniono 2 razy 2

    Sklad coli: woda, cukier, dwutlenek węgla, barwnik E 150d, kwas: kwas fosforowy, naturalne aromaty w tym kofeina

    Sklad oshee: woda, glukoza, maltodekstryna, kwas: kwas cytrynowy, cytryniany sodu, regulator kwasowości: cytryniany potasu, aromaty, substancje konserwujące: sorbinian potasu, benzoesan sodu, stabilizatory: guma arabska, estry glicerolu i żywicy roślinnej, substancje słodzące: aspartam i acesulfam K, substancje wzbogacające: witaminy: niacyna, witamina E, kwas pantotenowy, witamina B6 i biotyna, barwnik: błękit brylantowy FCF

  • dyst2

    Oceniono 1 raz 1

    "Robert Lewandowski twarzą nowego produktu. Cola to już przeszłość!"

    Mam nadzieje ze przyjda czasy gdy Lawendowski bedzie przeszloscia.

  • mic234

    Oceniono 1 raz 1

    Czekamy jeszcze na wspólny występ Bobby'ego i Ann, z którego dowiemy się czym popijać batoniki...

  • kuku666

    Oceniono 1 raz 1

    Co tak mało Lewandowskiego na tym portalu?

  • moppymoppy

    Oceniono 1 raz 1

    Powinien reklamować wodę sodową, która mu już do łba uderza !

  • mic234

    Oceniono 1 raz 1

    Już sam kolor tej cieczy sugeruje raczej, że to jakiś odczynnik chemiczny, a nie napój.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX