- Będzie to zapewne najdroższy kontrakt sponsoringowy w historii - dowiedział się Mariusz Gierszewski, reporter Radia ZET. Informacje Radia ZET potwierdziła spółka PL.2012, która od 2013 roku jest operatorem stadionu. Zgodnie z umową obiekt zmieni nazwę na PGE Narodowy.
Nieoficjalnie mówi się o 40 milionach złotych rozłożonych na 5 lat.
Umowa obowiązuje do 10 października 2020 roku.
- Razem z PGE wykorzystamy atuty naszych marek, tworząc zupełnie nową jakość - PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.
- To kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem - podkreślił Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Polskiej Grupie Energetycznej kończy się umowa na sponsorowanie stadionu w Gdańsku i od lipca nazwa PGE pojawi się na arenie w Warszawie.
Stadion Narodowy został wybudowany z myślą o finałach mistrzostw Europy 2012 w Polsce i na Ukrainie. Na obiekcie zainaugurował także zeszłoroczny turniej mistrzostw świata w siatkówce. Mecz Polska - Serbia na trybunach obejrzało 63 tys. widzów - to rekord stadionu.
W zeszłym roku Narodowy odwiedziło około 2 mln osób.
Najpiękniejsze gole fazy grupowej plażowego mundialu! [ZOBACZ]