W ciągu pięciu lat Fundacja Katarska przeleje na konto Barcelony około 165 mln euro. Nowy sponsor Barcelony to działająca od 1995 roku organizacja, której celem jest wspomaganie rozwoju edukacji, nauki, a także poszukiwanie rozwiązań mających na celu wspieranie lokalnych społeczności.
Sponsorem Liverpoolu jest Standard Chartered Bank. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2013/14. Wcześniej, przez 17 lat na koszulkach Liverpoolu reklamował się browar Carlsberg.
Miejsce na koszulkach 'Czerwonych Diabłów' wykupił AOL, amerykański gigant usług finansowych. Umowa została podpisana w czerwcu tego roku i będzie obowiązywała przez cztery lata. Wcześniej Manchester nosił koszulki z logo 'Sharp', 'Vodafone' i 'AIG'
Real na koszulce reklamuje firmę 'bwin', światowego lidera na rynku zakładów bukmacherskich przez internet. Umowa została podpisana w 2007 roku. Bukmacher płaci 'Królewskim' gwarantowaną sumę 15 mln euro, w zależności od wyników klubu kwota może wzrosnąć do 25 mln euro.
Od 2002 roku Bayern gra w koszulkach z logo firmy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom. Wysokość kontraktu jest uzależniona od wyników zespołu. Umowa obowiązuje do 2013 roku.
Samsung reklamuje się na koszulkach Chelsea od 2005 roku. Wcześniej na niebieskich trykotach piłkarzy umieszczone było logo linii lotniczych 'Fly Emirates'.