Ligue 1. Oknoplast oficjalnie sponsorem Olympique Lyon

Polska firma Oknoplast została oficjalnie przedstawiona jako partner francuskiej drużyny Olympique Lyon. Spotkanie z francuskimi przedstawicielami mediów, na którym obecni byli prezesi firmy i klubu, odbyło się na stadionie Stade Gerland we Francji w sobotę 28 września.

KONKURS! Wygraj koszulkę Interu z autografem albo szalik Borussii

Klub ze Stade Gerland to już trzecia po włoskim Interze Mediolan i niemieckiej Borussii Dortmund inwestycja Oknoplastu w jeden z najpopularniejszych klubów piłkarskich. Podczas sobotniej prezentacji nowego sponsora drużyny należącej do czołówki francuskiej Ligue 1 obecni byli: po stronie klubu - prezes Jean-Michel Aulas oraz po stronie Oknoplast - prezes firmy Mikołaj Placek i dyrektor generalny na rynek francuski - Gregoire Cauvin.

Oknoplast jest pierwszą w Polsce marką, która w portfolio ma aż trzy międzynarodowej rangi kluby piłkarskie. Powody współpracy Oknoplastu z Olympique Lyon są analogiczne jak w przypadku Borussii i Interu: firma chce wzmocnić swoją markę na kolejnym zagranicznym rynku. We Francji spółka obecna jest od 2009 roku, a jej produkty można nabyć w 380 salonach na terenie całego kraju. Rozwój ten doceniono w ubiegłym roku, honorując firmę tytułem "Najlepszy Polski Exporter", wręczonym przez ambasadora Polski we Francji.

Dzięki współpracy z czołowym francuskim klubem z Ligue 1 - logo firmy od lipca 2013 roku, kiedy to został podpisany kontrakt, pojawiło się na strojach piłkarzy wraz z takimi markami jak m.in. Hyundai.

Kolejnymi elementami umowy są także: obecność jednego z zawodników podczas międzynarodowych targów budowlanych Batimat w Paryżu, logotyp na telebimach i videobandach w trakcie meczów oraz komunikacja nowego partnera Olympique Lyon na oficjalnej stronie internetowej drużyny.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.