Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Serie A. AC Milan rozpoczął współpracę z Hello Kitty

AC Milan rozpoczął współpracę z Sanrio - japońską firmą stojącą za marką Hello Kitty. Niedługo zaprezentowana zostanie nowa, ekskluzywna kolekcja. I nie, to nie jest primaaprilisowy żart - ta informacja pojawiła się na oficjalnej stronie Milanu we wtorek.
Hello Kitty to postać będąca bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, jej wizerunek znajduje się na wielu gadżetach. Najbardziej popularna jest w Japonii i Korei Południowej. Tę popularność zamierza wykorzystać Milan - chce przyciągnąć do klubu "fanki w każdym wieku".

- Jestem bardzo zadowolony - powiedział Paolo Casarini, przedstawiciel Sanrio. - Z Milanem na pomysł, by związać kobiece dusze z męskim sportem na najwyższym poziomie, wpadliśmy jakiś czas temu. Wiele kobiet jest obecnych w sporcie, więc nowa kolekcja ma naturalny target. Kolekcja strojów sportowych oraz dodatki dla fanek będą dostępne od następnego września.

Hello Kitty to "prestiżowa oraz ważna marka uwielbiana przez młodych ludzi na całym świecie", ocenił Jaap Kalma, dyrektor komercyjny Milanu. Klub myśli już o innych inicjatywach, w których wykorzystany będzie wizerunek Hello Kitty. Ta maskotka pojawi się niedługo na San Siro wraz z Milanello, maskotką Milanu.

To nie pierwsza taka nietypowa inicjatywa w świecie futbolu. W zeszłym roku współpracę z Liverpoolem rozpoczęło Dunkin' Donuts, amerykańska sieć fast foodów specjalizująca się w pączkach, ciastkach oraz kawie. Za to Manchester United ma umowę z Nissinem - producentem zupek błyskawicznych. Curling to niespodziewanie seksowny sport [ZDJĘCIA]