MŚ 2014. Iniesta ambasadorem marki Powerade

Andres Iniesta udowadnia, że każdy ?może więcej, niż myśli?.

29 stycznia 2014 r. to początek współpracy pomiędzy marką Powerade - oficjalnym napojem sportowym FIFA World Cup 2014 - oraz Andrésem Iniestą - zdobywcą zwycięskiej bramki dla reprezentacji Hiszpanii w finale piłkarskich mistrzostw świata w 2010 roku.

Piłkarz został ambasadorem i twarzą marki Powerade w związku ze zbliżającym się mundialem, na który firma przygotowała specjalną kampanię.

Przedstawi ona piłkarzy, którzy pokonują bariery własnych możliwości, w myśl hasła: "Możesz więcej, niż myślisz". Kampania zostanie przeprowadzona na 40 rynkach na całym świecie.

- Piłkarze doceniają fakt, że mają w sobie moc inspirowania i motywowania ludzi. Wiedzą, że liczy się nie tylko każdy mecz, ale każda zagrywka, podanie, strzał czy bramka - stwierdza Andrés Iniesta, komentując swoje zaangażowanie w akcję.

Powerade należy do portfolio produktów The Coca-Cola Company, będącej jednym z najstarszych partnerów FIFA. Oficjalny sponsoring Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA trwa od 1978 roku.

Więcej o:
Copyright © Agora SA