Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

Premier League. Manchester United ma nowego "partnera piwnego"

Piłkarski klub z Manchesteru potwierdził oficjalnie, że od tego roku partnerem reklamowym "Czerwonych Diabłów", będzie tajski browar Singha. Trzyletni kontrakt ma przynieść włodarzom z Old Trafford 500 tysięcy dolarów zysku. Wcześniej producent piwa związany był umową z Chelsea Londyn, a Manchester z Budweiserem.
Tajskie piwo Singha będzie jedynym piwem sprzedawanym na meczach Manchesteru United przez najbliższe trzy lata. Oprócz tego dalekowschodnia firma, będzie mogła reklamować swój produkt na terenie stadionu, jak i na koszulkach piłkarzy.

- To dla nas bardzo ważne, aby tworzyć unikalną więź z naszymi fanami na całym świecie. Wierzymy, że współpraca z Singha to jedna z dróg do osiągnięcia tego. - stwierdził David Gill, dyrektor wykonawczy MU.

Richard Arnold, szef reklamy drużyny osiemnastokrotnego mistrza Anglii powiedział: - Jesteśmy zaszczyceni i szczęśliwi jednocześnie, mogąc do grona strategicznych sponsorów naszej drużyny dodać Singha Beer. Umowa między obiema stronami jest tym lepsza, że gwarantuje promocję zarówno nam jak i naszemu partnerowi nie tylko na rodzimym rynku.

Tajska strona na temat trzyletniego reklamowego kontraktu wypowiedziała się krótko: - Łączenie naszej marki, z futbolem światowego formatu na pewno poszerzy grono naszych klientów. - zauważył Soravij Bhirombhakdi z Boon Rawd Trafdig International, firmy która jest właścicielem browaru. - Jesteśmy przekonani, że nasz "egzotyczny sojusz" rozpocznie nowy rozdział w historii Singha Beer. Historii, którą pozna cały świat. Dzięki temu z lokalnego browaru, staniemy się browarem o marce rozpoznawalnej we wszystkich zakątkach globu. - dodał Taj.

Fernando Morientes kończy karierę, nie zagra w Legii Warszawa


Więcej o: