adidas Outdoor rozpoczął globalną kampanię #claimfreedom, w której zachęca wszystkich odważnych ludzi gór, aby pokazali swój wymarzony projekt i zrealizowali go pod opieką marki. #claimfreedom to wyzwanie dla wszystkich poszukiwaczy przygód i ludzi aktywnych. Rzucają je najbardziej znani ambasadorzy marki, tacy jak Kevin Jorgeson, Sasha Di Giulian, Sam Sutton czy Pete Henke, którzy wystąpili w specjalnym filmie promocyjnym?.
- W aktywacji #claimfreedom chcemy zachęcić miłośników sportów outdoorowych do kreatywności i odrzucenia ograniczeń - mówi Rolf Reinschmidt, General Manager adidas Outdoor. - Wspinaczka, bieganie w górach, paralotniarstwo, jazda na rowerze górskim, lub na nartach - dyscyplina jest bez różnicy. Świat adidas Outdoor to świat dla pozytywnie zakręconych szaleńców, których pasje chcemy wspierać - dodaje.
Wszystkich głodnych przygód zapraszamy na stronę www.adidas.pl/claimfreedom , gdzie można zgłaszać swoje projekty do 15 grudnia 2015 roku. Najbardziej kreatywne i interesujące pomysły zostaną wybrane i zrealizowane wspólnie z adidas Outdoor wiosną 2016 roku. Każdy projekt otrzyma odpowiednią oprawę w mediach i zostanie udokumentowany, a zwycięzca zostanie światowym ambasadorem marki.
Aby dodatkowo zachęcić pasjonatów z Polski, adidas Poland ufundował dla najlepszego zgłoszenia z naszego kraju nagrodę specjalną - zestaw technologicznych produktów z linii Terrex o wartości 5000 zł.
Aby być na bieżąco, dołącz do społeczności adidas Outdoor używając hashtaga #claimfreedom i śledź @adidasOutdoor na Twitterze i Instagramie oraz na Facebooku pod adresem facebook.com/adidasoutdoor