Na początku marca 2015 roku ruszyła ogólnoeuropejska kampania Power In Me marki The North Face. Jej osią są trzy filmy opowiadające historie niezwykłych ludzi, których łączy potrzeba eksploracji.
Pierwszy z filmów, zatytułowany "Untouched Ground", skupia się na postaci alpinisty Davida Goettlera. Opowiada on o przełomowym momencie swojej kariery, jakim był wypadek helikoptera ratunkowego w czasie wyprawy na północną ścianę Ama Dablam w 2010 roku.
Goettler tłumaczy w jaki sposób wydarzenie to wpłynęło na jego podejście do wspinaczki i podejmowanych wyzwań, z których największym będzie wytyczenie w 2015 roku nowej drogi na Mt. Everest. Według zdobywcy 5 ośmiotysięczników, potrzeba odkrywania leży u podstaw himalaizmu, a pokazanie nieznanej strony najwyższego szczytu na Ziemi pozwoli przywrócić mu utracone w ostatnich latach piękno.