Finał mundialu. Francja - Chorwacja. Nestor Pitana popełnił wielki błąd przy pierwszym golu

Nestor Pitana, sędzia wielkiego finału mistrzostw świata popełnił błąd przy pierwszym golu dla reprezentacji Francji. Antoine Griezmann oszukał arbitra. - Nie ma mowy o rzucie wolnym - przyznał Michał Listkiewicz na antenie TVP Sport.

Dwa błędy w jednej akcji. Nestor Pitana, 43-letni arbiter z Argentyny został oszukany przez Antoine'a Griezmanna. Piłkarz Atletico Madryt padł na murawę przed kontaktem z Marcelo Brozoviciem. - Chorwat nie zawinił. Griezmann wymusił rzut wolny, a sędzia dał się nabrać - przyznał Michał Listkiewicz na antenie TVP Sport.

Słowa byłego sędziego potwierdzają powtórki:

Błędna ocena decyzji przy upadku Griezmanna to nie koniec. Chwilę później sędzia liniowy nie zauważył, że Paul Pogba był na pozycji spalonej w momencie dośrodkowania Griezmanna. - Zachowanie Pogby miało wpływ na zachowanie Mario Mandzukicia, który trafił do własnej bramki - zaznaczył Listkiewicz.

***

Sport.pl ujawnia sztab Jerzego Brzęczka

Mario Mandzukic - wielki pechowiec finału

"Brzęczek dostał cios poniżej pasa"

Więcej o: