Messi, Ronaldo, Rooney i Casillas jak w TRON, a Dr. Dre daje bity! Najlepsze reklamy przed mundialem

Jak wykorzystać wielką sportową imprezę, by pokazać jej magię, a przy okazji zareklamować swój produkt? Sponsorzy i inne firmy powiązane ze zbliżającym się mundialem opanowały to do perfekcji. Dzięki temu otrzymaliśmy mnóstwo reklam, które sprawiają, że nie sposób nie czuć atmosfery wielkiego piłkarskiego święta.

Beats by Dre


Firma produkująca popularne słuchawki wykorzystała między innymi wizerunki Neymara i Javiera Hernandeza.
Prosty przykład jak dzięki muzyce i dobrze zrobionej reklamie można wykorzystać atmosferę zbliżającego się mundialu.

ESPN


A tak na mundial zaprasza stacja ESPN, która przekonuje, że na miesiąc cały świat będzie się posługiwał jedną strefą czasową.

NIKE


NIKE postanowił z kolei pokazać presje towarzyszącą Ronaldo, Rooneyowi i Neymarowi, którzy mają być gwiazdami brazylijskiego turnieju.

TAM


Linie lotnicze TAM przekonują z kolei, że to dzięki nim na mundial dostaną się takie gwiazdy jak Marcelo, Thiago Silva czy David Luiz

Samsung


Samsung pokazuje jak postawić jednocześnie i na jakość i na ilość

Adidas


Adidas stawia z kolei na jakość, nie ilość (przynajmniej w tej reklamie). Nic więc dziwnego, że wykorzystuje wizerunek Leo Messiego.

KIA


A oto jak Adriana Lima wraz z koleżankami przygotowują odpowiednie miejsce do oglądania meczu

Adidas


A tu już Adidas pokazuje, że liczy się nie tylko jakość, ale też ilość...

NIKE


... Podobnie zresztą jak NIKE.

Itau


Z pokazywania w reklamie piłkarzy zrezygnował natomiast bank Itau

Pepsi


Ciekawy pomysł na reklamę przedmundialową wymyślili też marketingowcy z Pepsi

PUMA


A tak wizerunek Balotellego, Aguero i innych swoich gwiazd wykorzystała PUMA.

Coca Cola


Coca Cola natomiast przekonuje, że wszyscy jesteśmy częścią zbliżającego się mundialu.

McDonald's


Jak przy okazji każdej dużej imprezy sportowej, tak przy okazji brazylijskiego mundialu swoją reklamę zaprezentowała firma McDonald's

Brazuca


A to już reklama Brazuci, oficjalnej piłki zbliżającego się mundialu

Budweiser

Bundweiser w swojej reklamie znakomicie zobrazował jak ludzie czekają na mundial w Brazylii.

Powerade

Swoją reklamę, między innymi z Iniestą, zaprezentował też Powerade

VISA


Na koniec reklama z udziałem Usaina Bolta, który jest znany ze swojej miłości do piłki nożnej. W reklamie wspiera on firmę VISA.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.