Firma produkująca popularne słuchawki wykorzystała między innymi wizerunki Neymara i Javiera Hernandeza.
Prosty przykład jak dzięki muzyce i dobrze zrobionej reklamie można wykorzystać atmosferę zbliżającego się mundialu.
A tak na mundial zaprasza stacja ESPN, która przekonuje, że na miesiąc cały świat będzie się posługiwał jedną strefą czasową.
NIKE postanowił z kolei pokazać presje towarzyszącą Ronaldo, Rooneyowi i Neymarowi, którzy mają być gwiazdami brazylijskiego turnieju.
Linie lotnicze TAM przekonują z kolei, że to dzięki nim na mundial dostaną się takie gwiazdy jak Marcelo, Thiago Silva czy David Luiz
Samsung pokazuje jak postawić jednocześnie i na jakość i na ilość
Adidas stawia z kolei na jakość, nie ilość (przynajmniej w tej reklamie). Nic więc dziwnego, że wykorzystuje wizerunek Leo Messiego.
A oto jak Adriana Lima wraz z koleżankami przygotowują odpowiednie miejsce do oglądania meczu
A tu już Adidas pokazuje, że liczy się nie tylko jakość, ale też ilość...
... Podobnie zresztą jak NIKE.
Z pokazywania w reklamie piłkarzy zrezygnował natomiast bank Itau
Ciekawy pomysł na reklamę przedmundialową wymyślili też marketingowcy z Pepsi
A tak wizerunek Balotellego, Aguero i innych swoich gwiazd wykorzystała PUMA.
Coca Cola natomiast przekonuje, że wszyscy jesteśmy częścią zbliżającego się mundialu.
Jak przy okazji każdej dużej imprezy sportowej, tak przy okazji brazylijskiego mundialu swoją reklamę zaprezentowała firma McDonald's
A to już reklama Brazuci, oficjalnej piłki zbliżającego się mundialu
Bundweiser w swojej reklamie znakomicie zobrazował jak ludzie czekają na mundial w Brazylii.
Swoją reklamę, między innymi z Iniestą, zaprezentował też Powerade
Na koniec reklama z udziałem Usaina Bolta, który jest znany ze swojej miłości do piłki nożnej. W reklamie wspiera on firmę VISA.