Najnowsze artykuły

  • Trening rowerowy - jak trenować, by osiągnąć wyższy poziom
  • Myśleliśmy, że nic nas nie zdziwi. Zobaczcie 5 najdziwniejszych rowerów świata
  • Łąki Krubińskie czyli w cieniu podwarszawskich "baobabów" [BLOG]

    Łąki Krubińskie czyli w cieniu podwarszawskich "baobabów" [BLOG]

    Wszystkich, którzy mają ochotę na sobotnią rowerową jazdę zapraszam do wspólnego poznawania rejonu wideł Wisły i Narwii. Przejazd do Chotomowa połączeniem nr KM 98706 RL, które rusza ze stacji Warszawa Lotnisko Chopina o godzinie 8.48, a następnie przez Warszawę docierając do Chotomowa niecałą godzinę później - o 9.45. I to jest moment rozpoczęcia naszej jazdy na rowerach. Kto chce, może dotrzeć też na miejsce samochodem - cała trasa będzie bowiem pętlą.

  • Rozciąganie dla rowerzystów

    Rozciąganie dla rowerzystów

    Jazda na rowerze przynosi wiele korzyści, ale może być też przyczyną bólów i przykurczy mięśni. Cezary Zamana, kolarz, zwycięzca Tour de Pologne w 2003 r., pokazał nam zestaw ćwiczeń, które warto robić, jeśli jeździ się na rowerze.

  • 5 zabezpieczeń rowerowych, które ciężko obejść

    5 zabezpieczeń rowerowych, które ciężko obejść

    Rowery bardzo często są łupami złodziei - kradną spod sklepu, pracy, ze specjalnego stojaka, czy nawet z piwnic. Zdarza się, że nasze jednoślady zostawiamy bez zabezpieczenia, albo z bardzo słabym. Zobaczcie, jak w ciekawy sposób można zabezpieczyć rowery.

  • Dlaczego kolarze kochają kawę? [BLOG]

    Dlaczego kolarze kochają kawę? [BLOG]

    Aromat i smak kawy budzą nas rano do życia. Ciężko mi sobie wyobrazić, że ruszam do codziennych obowiązków bez kubka gorącej aromatycznej kawy. Jej filiżanka jest doskonała, gdy zatrzymujemy się na przerwę w trakcie rowerowej przejażdżki. Jednak nie tylko smak i aromat jest ważny. Jest świetna dla kolarzy również z innych powodów.

  • 5 oczywistych sposobów na ułatwienie sobie jazdy po mieście, o których rzadko myślimy
  • Izotonik to nie wszystko - naturalne sposoby na uzupełnienie elektrolitów w organizmie

    Izotonik to nie wszystko - naturalne sposoby na uzupełnienie elektrolitów w organizmie

    Kluczowym elementem do osiągnięcia sukcesu w sportach wytrzymałościowych jest zachowanie prawidłowej proporcji minerałów w organizmie. Podczas wysiłku fizycznego kolarze tracą wraz z potem sód, potas, wapń i magnez. Brak tych minerałów grozi m.in.: nadciśnieniem, arytmią, osłabieniem oraz kontuzjami. Bogdan Czarnota, trener zawodowej ekipy kolarskiej Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team, zdradza swoje domowe sposoby na zachowanie równowagi elektrolitowej w organizmie.

  • 5 rzeczy, których mogliście nie wiedzieć o latarkach

    5 rzeczy, których mogliście nie wiedzieć o latarkach

    Producenci prześcigają się w oferowaniu coraz bardziej zaawansowanego sprzętu. Trend ten dotknął również latarek - dziś nie wystarczy pochwalić się oszałamiającą mocą. Dużo większe wrażenie robią dodatkowe funkcje tych urządzeń, które sprawiają, że z czystym sumieniem można powiedzieć o nich ?inteligentne gadżety?.

  • Trwa najstarszy cykl triathlonowy GARMIN Iron Triathlon. Przed nami jeszcze dwa starty!
  • Gwiazda Południa - Stryszawa [BLOG]

    Gwiazda Południa - Stryszawa [BLOG]

    Za nami prolog i pierwszy etap. Nastroje w peletonie wciąż bojowe, choć podjazdy zdążyły już zweryfikować formę niektórych śmiałków...

  • Co jeszcze robi masa? [BLOG]

    Co jeszcze robi masa? [BLOG]

    Na pytanie, co jeszcze robi Masa - można odpowiedzieć, że dba o nasze zęby. Dba, aby na drogach rowerowych, na krawężnikach i uskokach nam zęby nie łomotały.

  • Maja Włoszczowska - za kwadrans Rio...

    Maja Włoszczowska - za kwadrans Rio...

    - Odczuwam presję przed Igrzyskami, ale przez już blisko 20 lat kariery zdążyłam się do niej przyzwyczaić. Zresztą, sama też na sobie ją nieco wywieram. Jak każdy sportowiec mam marzenia, mam oczekiwania, wkładam całą siebie w przygotowania do Igrzysk Olimpijskich i chciałabym by ta praca dała efekt. - mówi nasza kandydatka do złota na Olimpiadzie w Rio.

  • Kross Vento 3.0 na Garmin Iron Triathlon, czyli test w warunkach bojowych

    Kross Vento 3.0 na Garmin Iron Triathlon, czyli test w warunkach bojowych

    Wyszedłem z wody i pobiegłem do strefy zamian. Szybko założyłem kolarskie ubranie, zapiąłem kask, włożyłem okulary i zdjąłem rower z wieszaka. Przede mną było 22,5 km indywidualnej jazdy na czas na moim Kross Vento 3.0. Musiałem się spieszyć, bo na pływaniu za dużo straciłem. Na szczęście miałem szybki rower, na którym bardzo dobrze się czułem - wiedziałem, że odrobię kilka pozycji.

  • Gwiazda Południa ITT - Sneak Peek [BLOG]

    Gwiazda Południa ITT - Sneak Peek [BLOG]

    Gwiazda Południa tuż tuż! Zaczynamy od prologu - ponad sześciokilometrowej czasówki pod górę. Nie wiesz co cię czeka? Nie szkodzi :) Poniżej znajdziesz kompletny poradnik "how to". Pokonałem całą trasę z kamerką na kasku. Wrażenia? Jest sucho, ale stromo. Będzie co podjeżdżać!