Robert Kubica: - swoje powołanie odnalazł, mając niespełna pięć lat, kiedy to otrzymał swój pierwszy samochód - miniaturkę terenówki z 2-konnym silnikiem - i już nie dał się odciągnąć od kierownicy. Wkrótce potem zdobył sześć tytułów mistrza Polski w kartingu. To był tylko wstęp do wspaniałej, międzynarodowej kariery. Osoby, związane z motorsportem, które spotykał na poszczególnych szczeblach wyścigowej drabiny, nie dziwiły się, gdy dotarł na sam szczyt - do królowej sportów motorowych. Także w Formule 1 w krótkim czasie wyrobił sobie opinię jednego z najlepszych kierowców wyścigowych świata, z 12 miejscami na podium oraz zwycięstwem w GP Kanady 2008 na koncie. Podbił też serca milionów fanów F1 z całego świata. Po dwuletniej przerwie spowodowanej wypadkiem Robert wrócił za kierownicę rajdówki, aby zdobyć mistrzostwo świata WRC 2 już w pierwszym sezonie startów. Wystarczył mu rok, by przebojem wejść do najwyższej kategorii WRC. Osobisty cel na sezon 2014 zrealizował, wygrywając pierwszy OS pierwszego rajdu sezonu 2014 w Monte Carlo. Podobnie jak wcześniej w Formule 1, tak i teraz w WRC Kubica stał się bardzo obiecującym, błyskotliwym debiutantem, który w ekspresowym tempie wspina się na szczyt mistrzostw świata
Maciej Szczepaniak - przygodę z rajdami zaczął w 1995 roku od startów jako kierowca rajdowy. Już w tym samym sezonie przesiadł się jednak na prawe siedzenie pilota. Cztery lata później zadebiutował z Tomaszem Kucharem w rajdowych mistrzostwach świata (Rajd Sanremo).
Szczepaniak cztery następne lata startował z Kucharem, a w 2003 roku został pilotem Janusza Kuliga. Po jego tragicznej śmierci był pilotem Leszka Kuzaja, z którym zdobył trzy mistrzostwa Polski. Kolejnym partnerem Szczepaniaka był Michał Kościuszko (od 2007 roku).
Od 2014 jeden z najlepszych polskich pilotów pilotuje Robertowi Kubicy.
Kajetan Kajetanowicz - czterokrotny Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w latach 2010-2013.
Dwa razy z rzędu (w sezonach 2010 i 2011) odniósł zwycięstwo w Rajdzie Polski, czego nie udało się dokonać żadnemu Polakowi od prawie 90 lat. Sukces ten powtórzył w 2013 roku, wygrywając po raz trzeci w karierze ten najbardziej prestiżowy rajd w naszym kraju. Aktualny mistrz Polski jest jednym z nielicznych na świecie kierowców jeżdżących autem wywodzącym się z grupy N, który skutecznie nawiązuje walkę z kierowcami startującymi samochodami Super 2000.
Kajetan doskonale rozpoczął swoje starty w mistrzostwach Polski - podczas debiutu odniósł zwycięstwo w swojej klasie. W 2008 roku, wspólnie z Maciejem Wisławskim w roli pilota, zdobył tytuł wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej RSMP i był najszybszym Polakiem w krajowym czempionacie. Trzy lata temu, pilotowany przez Jarka Barana, zwyciężył w trzech rajdach, w tym w najbardziej prestiżowym Rajdzie Polski, i wywalczył tytuł mistrza Polski w klasyfikacji generalnej. Przez większą część sezonu 2011 kierowca LOTOS Dynamic Rally Team utrzymywał fotel lidera mistrzostw Polski. Drugie z rzędu zwycięstwo w Rajdzie Polski oraz doskonała rywalizacja w ostatniej rundzie krajowego czempionatu pozwoliła Kajetanowi ponownie zostać mistrzem kraju w klasyfikacji generalnej.
Sezon 2012 należał do Kajetana Kajetanowicza i jego zespołu. Sześć wygranych w sezonie rajdów to kolejny rekord Kajetanowicza, bijący dotychczas najlepszy wynik - 5 zwycięstw - należący do Mariana Bublewicza, a następnie wyrównany przez Krzysztofa Hołowczyca. Kajetanowicz po raz trzeci z rzędu został Mistrzem Polski w klasyfikacji generalnej, triumfował także w klasie 2 RSMP oraz zdobył tytuł dla zespołu LOTOS Dynamic Rally Team w klasyfikacji sponsorskiej.
Swoje doskonałe tempo Kajetan potwierdził kolejny raz w 2013 roku. Wygrał wszystkie rozegrane rundy LOTOS Rally Team, rozpoczynając od czterech asfaltowych rund - triumfował w Rajdzie Świdnickim, Wisły, Karkonoskim oraz Rzeszowskim, a następnie zwyciężył w dwóch szutrowych rajdach - rozgrywanym na Litwie Rajdzie Kauno Ruduo oraz w łączonej rundzie Mistrzostw Europy i Polski - Rajdzie Polski. Trzecie na przestrzeni czterech lat zwycięstwo w Rajdzie Polski to historyczne osiągnięcie. Kajetan jest jednym z pięciu kierowców, który w dotychczasowych 70 edycjach wygrał Rajd Polski trzy i więcej razy. Tylko Kajetanowicz z Baranem powtórzyli swój sukces tutaj, odkąd Rajd Polski gości w Mikołajkach.
Kajetan Kajetanowicz jest także wieloletnim instruktorem w szkole doskonalenia jazdy. Od lat propaguje bezpieczeństwo i skutecznie namawia do doskonalenia umiejętności za kierownicą. Popularny Kajto jest także wielokrotnym laureatem prestiżowego plebiscytu na najlepszego kierowcę rajdowego organizowanego przez Radio Luz oraz serwis Toprally.
Jarosław Baran - od 2009 roku tworzy załogę z Kajetanem Kajetanowiczem. Jest jednym z najbardziej doświadczonych pilotów rajdowych w Polsce. Startuje nieprzerwanie od 1992 roku, wierny barwom Automobilklubu Krakowskiego. Choć pochodzi z rodziny o rajdowych tradycjach, to jego kariera nie zaczęła się obiecująco. Ze zdecydowaną pomocą taty wystartował w swoim pierwszym rajdzie jako kierowca. Nie dojechał do mety, ponieważ... nie mógł jej odnaleźć. Postanowił, więc dokładnie zgłębić zagadnienie pilotażu i dziś ma na koncie ponad 200 startów, z czego ponad połowę w rajdowych mistrzostwach Polski. W 2001 roku jako pilot Janusza Kuliga wywalczył tytuł Wicemistrza Europy. Zdobył ponad dwadzieścia tytułów w różnych klasach i grupach, w tym siedem tytułów mistrza Polski w klasyfikacji generalnej, z czego cztery ostatnie w parze z Kajetanem Kajetanowiczem. Od lat dzieli się swoją wiedzą w ramach autorskiego projektu Szkoły dla Pilotów i z tego powodu często nazywany jest "profesorem".
Biografie zawodników pochodzą ze Strony Kubica.pl i Kajto.pl