Poznaj kierowców występujących w Drift Masters GP 2016

Poznaj kierowców występujących w Drift Masters GP 2016
Po długim sezonie 2015, który po 10 rundach zakończyliśmy spektakularnym, międzynarodowym widowiskiem motorsportowym w Toruniu, przyszedł czas na kolejny etap zmagań. Ubiegły rok należał do Piotrka Więcka, który wygrał Klasyfikację Generalną DMGP, ale bohaterem tamtej edycji był także Marcin  Mospinek, który mistrzowski tytuł miał cały czas w zasięgu ręki. Nieco spokojniej było na trzeciej pozycji podium i tu pewnie po swoje jechał Dawid Karkosik. Co zafundują nam zawodnicy w tym roku? Którzy uzbroiwszy się po zęby w swoich driftowozach okażą się nie do pokonania? Jakie nowinki techniczne i sprzętowe przygotowali dla nas mechanicy w garażach driftingowych teamów? Poznajcie głównych aktorów widowiska! Po długim sezonie 2015, który po 10 rundach zakończyliśmy spektakularnym, międzynarodowym widowiskiem motorsportowym w Toruniu, przyszedł czas na kolejny etap zmagań. Ubiegły rok należał do Piotrka Więcka, który wygrał Klasyfikację Generalną DMGP, ale bohaterem tamtej edycji był także Marcin Mospinek, który mistrzowski tytuł miał cały czas w zasięgu ręki. Nieco spokojniej było na trzeciej pozycji podium i tu pewnie po swoje jechał Dawid Karkosik. Co zafundują nam zawodnicy w tym roku? Którzy uzbroiwszy się po zęby w swoich driftowozach okażą się nie do pokonania? Jakie nowinki techniczne i sprzętowe przygotowali dla nas mechanicy w garażach driftingowych teamów? Poznajcie głównych aktorów widowiska! KUBA KONWENT/Fot. Materiały partnera
Adam 'Rubik' Zalewski jest zawodnikiem Redux Team. W zawodach startuje BMW E30 z silnikiem 2jz (Toyota Supra). Wybór modelu auta, którym driftuje był podyktowany obserwacją aut innych zawodników podczas driftu, ich opiniami, a także ekonomią. Pierwszą styczność z driftem Adam miał w wieku 5 lat, kiedy to wspólnie z rodzicami,  podziwiał rywalizację drifterów w TOYO Drift Cup 2005 na Torze Poznań. Zanim 'Rubik' zaczął driftować, przez kilka lat jeździł na torach kartingowych, gdzie osiągał mnóstwo sukcesów. W 2009 roku został Mistrzem Polski Rotax Max Challenge. W wieku 11 lat zakończyła się jego przygoda z kartingiem i rozpoczęła zupełnie nowa, z driftingiem, trwająca do dziś. Do jego największych osiągnięć w nowej dyscyplinie można zaliczyć wicemistrzostwo Driftingowego Pucharu Bałtyku 2013 oraz I miejsce w dwóch rundach ligi Drift Masters Grand Prix w sezonie 2015. Na najwyższym stopniu podium Adam Zalewski stawał na Torze Poznań oraz w Płocku. Adam 'Rubik' Zalewski jest zawodnikiem Redux Team. W zawodach startuje BMW E30 z silnikiem 2jz (Toyota Supra). Wybór modelu auta, którym driftuje był podyktowany obserwacją aut innych zawodników podczas driftu, ich opiniami, a także ekonomią. Pierwszą styczność z driftem Adam miał w wieku 5 lat, kiedy to wspólnie z rodzicami, podziwiał rywalizację drifterów w TOYO Drift Cup 2005 na Torze Poznań. Zanim 'Rubik' zaczął driftować, przez kilka lat jeździł na torach kartingowych, gdzie osiągał mnóstwo sukcesów. W 2009 roku został Mistrzem Polski Rotax Max Challenge. W wieku 11 lat zakończyła się jego przygoda z kartingiem i rozpoczęła zupełnie nowa, z driftingiem, trwająca do dziś. Do jego największych osiągnięć w nowej dyscyplinie można zaliczyć wicemistrzostwo Driftingowego Pucharu Bałtyku 2013 oraz I miejsce w dwóch rundach ligi Drift Masters Grand Prix w sezonie 2015. Na najwyższym stopniu podium Adam Zalewski stawał na Torze Poznań oraz w Płocku. Kuba Konwent
Marcin 'Steve' Carzasty to jeden z najbardziej utalentowanych polskich drifterów. Od sezonu 2016 na stałe zagości w lidze Drift Masters Grand Prix. Za kierownicą Nissana 200sx, a docelowo Toyoty Supry MK4, w barwach ZALA Drift Team powalczy o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej. Dotychczas 'Steve' driftował w STW, King of Europe czy Drift Allstars, gdzie odnosił regularne sukcesy. Na swoim koncie ma trzykrotne wicemistrzostwo Polski w drifcie. Jego pierwszy w pełni profesjonalny start miał miejsce w 2010 roku. Rywalizował wówczas w zawodach organizowanych przez 'Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego'. Marcin jest zawodnikiem, który preferuje agresywny styl jazdy. Marcin 'Steve' Carzasty to jeden z najbardziej utalentowanych polskich drifterów. Od sezonu 2016 na stałe zagości w lidze Drift Masters Grand Prix. Za kierownicą Nissana 200sx, a docelowo Toyoty Supry MK4, w barwach ZALA Drift Team powalczy o zwycięstwo w klasyfikacji generalnej. Dotychczas 'Steve' driftował w STW, King of Europe czy Drift Allstars, gdzie odnosił regularne sukcesy. Na swoim koncie ma trzykrotne wicemistrzostwo Polski w drifcie. Jego pierwszy w pełni profesjonalny start miał miejsce w 2010 roku. Rywalizował wówczas w zawodach organizowanych przez 'Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego'. Marcin jest zawodnikiem, który preferuje agresywny styl jazdy. Kuba Konwent
Kajetan Rutyna na co dzień jeździ w Net-Kam Drifting Team. Jego auto to Mercedes 190 z silnikiem 55 AMG. Przygodę z driftem rozpoczął w 2014 roku. Wybrał tę dyscyplinę, ponieważ charakteryzuje się duża widowiskowością. Zdaniem Kajetana, tylko w driftingu można zobaczyć najmocniejsze samochody, najwięcej dymu i najbliższe pojedynki pomiędzy kierowcami. Kajetan Rutyna na co dzień jeździ w Net-Kam Drifting Team. Jego auto to Mercedes 190 z silnikiem 55 AMG. Przygodę z driftem rozpoczął w 2014 roku. Wybrał tę dyscyplinę, ponieważ charakteryzuje się duża widowiskowością. Zdaniem Kajetana, tylko w driftingu można zobaczyć najmocniejsze samochody, najwięcej dymu i najbliższe pojedynki pomiędzy kierowcami. Kuba Konwent
Piotr 'Piter' Kozłowski driftuje BMW M1 z silnikiem doładowanym kompresorem o mocy ponad 700KM. Auto zostało zbudowane w pełnej konfiguracji rajdowo-driftingowej i wyposażone we wszystkie urządzenia potrzebne do zachowania bezpieczeństwa kierowcy w razie jakichkolwiek nieoczekiwanych sytuacji. W środowisku driftowóz 'Pitera' jest znany jako 'ZŁOTA'. Z pochodzenia Gdańszczanin, który reprezentuje PITER DRIFT Team. Piotr 'Piter' Kozłowski driftuje BMW M1 z silnikiem doładowanym kompresorem o mocy ponad 700KM. Auto zostało zbudowane w pełnej konfiguracji rajdowo-driftingowej i wyposażone we wszystkie urządzenia potrzebne do zachowania bezpieczeństwa kierowcy w razie jakichkolwiek nieoczekiwanych sytuacji. W środowisku driftowóz 'Pitera' jest znany jako 'ZŁOTA'. Z pochodzenia Gdańszczanin, który reprezentuje PITER DRIFT Team. Kuba Konwent
Paweł Korpuliński z Team Korpulinski Drifting podczas zawodów zasiada za kierownicą BMW 1M Coupe z silnikiem 2JZ-GTE z Toyoty Supry. Przygodę z driftingiem rozpoczął w bardzo młodym wieku, ucząc się jazdy na symulatorze jazdy Live for Speed. Do dziś twierdzi, że to właśnie 'gra' nauczyła go podstaw i pozwoliła nabrać dobrych nawyków, z których czerpie korzyści w jeździe na żywo. W zawodach driftingowych udział wziął po raz pierwszy w 2014 roku. W 2015 roku zadebiutował w nowo zbudowanym samochodzie, który jest jedynym BMW serii 1 z silnikiem 2JZ w Europie, a może nawet i na świecie. Przy budowie auta zdecydował się na połączenie dwóch motoryzacyjnych światów - samochód to hybryda japońskiej i niemieckiej technologii, legendarny japoński silnik 2JZ został zamontowany w niemieckiej karoserii. To zestawienie okazało się strzałem w dziesiątkę. BMW z tym silnikiem, to według niego najlepsza kombinacja na jaką team mógł się zdecydować. Paweł Korpuliński z Team Korpulinski Drifting podczas zawodów zasiada za kierownicą BMW 1M Coupe z silnikiem 2JZ-GTE z Toyoty Supry. Przygodę z driftingiem rozpoczął w bardzo młodym wieku, ucząc się jazdy na symulatorze jazdy Live for Speed. Do dziś twierdzi, że to właśnie 'gra' nauczyła go podstaw i pozwoliła nabrać dobrych nawyków, z których czerpie korzyści w jeździe na żywo. W zawodach driftingowych udział wziął po raz pierwszy w 2014 roku. W 2015 roku zadebiutował w nowo zbudowanym samochodzie, który jest jedynym BMW serii 1 z silnikiem 2JZ w Europie, a może nawet i na świecie. Przy budowie auta zdecydował się na połączenie dwóch motoryzacyjnych światów - samochód to hybryda japońskiej i niemieckiej technologii, legendarny japoński silnik 2JZ został zamontowany w niemieckiej karoserii. To zestawienie okazało się strzałem w dziesiątkę. BMW z tym silnikiem, to według niego najlepsza kombinacja na jaką team mógł się zdecydować. Kuba Konwent
Dawid Karkosik to jeden z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych zawodników w Polsce i Europie. Właściciel jedynej w polskim driftingu Silvii S15. Dawid od 2 lat jest jednym z trzech najlepszych drifterów w Europie. To niekwestionowany mistrz fair play, człowiek dla którego ten sport stał się stylem życia. Dawid jest kierowcą zespołu Budmat Auto Drift Team. W tym sezonie będzie jeździł nowym Nissanem 370z-LSX 427 ITB, zwanym 'landryną'. Dawid Karkosik to jeden z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych zawodników w Polsce i Europie. Właściciel jedynej w polskim driftingu Silvii S15. Dawid od 2 lat jest jednym z trzech najlepszych drifterów w Europie. To niekwestionowany mistrz fair play, człowiek dla którego ten sport stał się stylem życia. Dawid jest kierowcą zespołu Budmat Auto Drift Team. W tym sezonie będzie jeździł nowym Nissanem 370z-LSX 427 ITB, zwanym 'landryną'. Kuba Konwent
Wojciech Goździewicz w zawodach startuje BMW M3 GTR z silnikiem VR6 z Audi TT 3.2. W 2014 roku wspólnie z BMW Jagiełło Drift Team Łódź, sięgnął po tytuł wicemistrza Polski z w drifcie. Poza zawodami pracuje jako lekarz dentysta - chyba najbardziej znany dentysta w Łodzi. Ponadto Wojtek jest organizatorem zawodów z cyklu Drift Competition, w których biorą udział półprofesjonalni zawodnicy oraz całkowici amatorzy. Wojciech Goździewicz w zawodach startuje BMW M3 GTR z silnikiem VR6 z Audi TT 3.2. W 2014 roku wspólnie z BMW Jagiełło Drift Team Łódź, sięgnął po tytuł wicemistrza Polski z w drifcie. Poza zawodami pracuje jako lekarz dentysta - chyba najbardziej znany dentysta w Łodzi. Ponadto Wojtek jest organizatorem zawodów z cyklu Drift Competition, w których biorą udział półprofesjonalni zawodnicy oraz całkowici amatorzy. Kuba Konwent
Paweł Grosz to nowicjusz na polskiej scenie driftingowej. Zawodnik Drift Patriot, który za sterami BMW E30 V8 Bi-Turbo rywalizuje z najlepszymi zawodnikami z Europy. Chłopak z niepowtarzalnym drygiem do jazdy w poślizgu. Udowodnił to zajmując wysokie 5 miejsce w swoich pierwszych zawodach w lidze Drift Masters Grand Prix. Pawłowi nie jest obca ciężka praca i determinacja do urzeczywistnienia wyznaczonego planu. Jest pozytywną i komunikatywną osobą, a jego marzeniem, jak i głównym celem jest zdobywanie pierwszych miejsc w zawodach cyklu DMGP. Paweł Grosz to nowicjusz na polskiej scenie driftingowej. Zawodnik Drift Patriot, który za sterami BMW E30 V8 Bi-Turbo rywalizuje z najlepszymi zawodnikami z Europy. Chłopak z niepowtarzalnym drygiem do jazdy w poślizgu. Udowodnił to zajmując wysokie 5 miejsce w swoich pierwszych zawodach w lidze Drift Masters Grand Prix. Pawłowi nie jest obca ciężka praca i determinacja do urzeczywistnienia wyznaczonego planu. Jest pozytywną i komunikatywną osobą, a jego marzeniem, jak i głównym celem jest zdobywanie pierwszych miejsc w zawodach cyklu DMGP. Kuba Konwent
Grzegorz Hypki to weteran polskiej sceny driftingowej. Człowiek, którego nigdy nie opuszcza dobry humor. Jego pozytywne nastawienie do życia przekłada się również na jazdę w poślizgu. Nieustępliwy, szybki , agresywny i zawsze do końca trzymający gaz w podłodze. Taki jest Grzesiek. Jak sam mówi, jego największym sukcesem w zawodniczej karierze było zdobycie trzeciego miejsca w klasyfikacji generalnej wyjątkowo wymagającego cyklu King of Touge, który organizowany był tylko na publicznych, górskich drogach w całej Europie. Jeździ BMW E-30 Grzegorz Hypki to weteran polskiej sceny driftingowej. Człowiek, którego nigdy nie opuszcza dobry humor. Jego pozytywne nastawienie do życia przekłada się również na jazdę w poślizgu. Nieustępliwy, szybki , agresywny i zawsze do końca trzymający gaz w podłodze. Taki jest Grzesiek. Jak sam mówi, jego największym sukcesem w zawodniczej karierze było zdobycie trzeciego miejsca w klasyfikacji generalnej wyjątkowo wymagającego cyklu King of Touge, który organizowany był tylko na publicznych, górskich drogach w całej Europie. Jeździ BMW E-30 "Balbina" z silnikiem LS3 V8 500KM w teamie Drift Warriors. Kuba Konwent
Maciej Jarkiewicz jest zawodnikiem SosnowaMila.pl Drift Team. Podczas zawodów zasiada za kierownicą Toyoty Supry. Maciej zdecydowanie preferuje szybkie trasy, chociaż na krętych i bardziej technicznych radzi sobie bardzo dobrze. Do jego największych osiągnięć można zaliczyć drugie miejsce w Driftingowym Pucharze Polski 2010 oraz drugą pozycję podczas otwierających sezon Drift Masters GP 2016 zawodów na Torze Poznań. Maciej Jarkiewicz jest zawodnikiem SosnowaMila.pl Drift Team. Podczas zawodów zasiada za kierownicą Toyoty Supry. Maciej zdecydowanie preferuje szybkie trasy, chociaż na krętych i bardziej technicznych radzi sobie bardzo dobrze. Do jego największych osiągnięć można zaliczyć drugie miejsce w Driftingowym Pucharze Polski 2010 oraz drugą pozycję podczas otwierających sezon Drift Masters GP 2016 zawodów na Torze Poznań. Kuba Konwent
Marcin Mospinek to jeden z najbardziej utytułowanych drifterów w całej lidze Drift Masters Grand Prix. Jeździ BMW E30 w barwach Redux Team. Przygodę z driftem rozpoczął od jazdy poczciwym Polonezem 1.4 16V po śniegu. W 2007 r. zaliczył dwa treningi na lotniskach pod Warszawą. Od 2009 r. startuje w zawodach driftingowych w Polsce oraz za granicą. W latach 2009-2014 bronił barw PUZ Drift Team. Od 2014 r. jeździ w Redux Team. Marcin Mospinek to jeden z najbardziej utytułowanych drifterów w całej lidze Drift Masters Grand Prix. Jeździ BMW E30 w barwach Redux Team. Przygodę z driftem rozpoczął od jazdy poczciwym Polonezem 1.4 16V po śniegu. W 2007 r. zaliczył dwa treningi na lotniskach pod Warszawą. Od 2009 r. startuje w zawodach driftingowych w Polsce oraz za granicą. W latach 2009-2014 bronił barw PUZ Drift Team. Od 2014 r. jeździ w Redux Team. Kuba Konwent
Paweł 'Troll' Trela to drifter, który w swojej bogatej karierze przeszedł prawie wszystkie stopnie wtajemniczenia w sportach samochodowych. Paweł jest jednym z najbardziej znanych drifterów w Polsce. Wychowany na rajdowych trasach i bezdrożach rajdów terenowych, w oficjalnej rywalizacji sportowej zadebiutował w 1998 roku. Przesiąknięty od dziecka pasją i miłością do samochodów sportowych, jako niespełna dwudziestolatek, Fordem Sierrą próbował sił i szlifował umiejętności w rajdach amatorskich. W 2007 r., znów za kierownicą Forda Sierry rozpoczął swoją przygodę z raczkującym jeszcze wówczas w Polsce driftingiem. Od pierwszego startu żaden jego występ nie pozostaje bez komentarza. Zaskakuje, zachwyca, budzi entuzjazm. To regularny bywalec krajowych podium oraz zwycięzca rundy niezwykle prestiżowych zawodów cyklu JDM AllStars w Anglii. Jego charakterystyczna, bardzo efektowna jazda sprawiła, że dorobił się pseudonimu nawiązującego do Masato Kawabaty, jednego z najlepszych zawodników z Kraju Kwitnącej Wiśni, ojczyzny driftingu. Paweł 'Trelabata' Trela . W Drift Masters GP Paweł jeździ Oplem GT. Paweł 'Troll' Trela to drifter, który w swojej bogatej karierze przeszedł prawie wszystkie stopnie wtajemniczenia w sportach samochodowych. Paweł jest jednym z najbardziej znanych drifterów w Polsce. Wychowany na rajdowych trasach i bezdrożach rajdów terenowych, w oficjalnej rywalizacji sportowej zadebiutował w 1998 roku. Przesiąknięty od dziecka pasją i miłością do samochodów sportowych, jako niespełna dwudziestolatek, Fordem Sierrą próbował sił i szlifował umiejętności w rajdach amatorskich. W 2007 r., znów za kierownicą Forda Sierry rozpoczął swoją przygodę z raczkującym jeszcze wówczas w Polsce driftingiem. Od pierwszego startu żaden jego występ nie pozostaje bez komentarza. Zaskakuje, zachwyca, budzi entuzjazm. To regularny bywalec krajowych podium oraz zwycięzca rundy niezwykle prestiżowych zawodów cyklu JDM AllStars w Anglii. Jego charakterystyczna, bardzo efektowna jazda sprawiła, że dorobił się pseudonimu nawiązującego do Masato Kawabaty, jednego z najlepszych zawodników z Kraju Kwitnącej Wiśni, ojczyzny driftingu. Paweł 'Trelabata' Trela . W Drift Masters GP Paweł jeździ Oplem GT. Kuba Konwent
Krzysztof Romanowski to zawodnik zespołu Drift Warriors, który za kierownicą BMW E30 imponuje szybkością nabywanych umiejętności oraz tym, że potrafił nawiązywać walkę z najlepszymi. Krzysztof poza torem jest osobą opanowaną i analityczną, co przekłada się na jego jazdę. Kontrolowany poślizg w jego wykonaniu, to paradoksalnie spokój i precyzja, aż momentu, w którym zauważy swoją szansę na atak. Wtedy robi wszystko by wykorzystać potknięcie przeciwnika. Mistrz King of Touge z 2014 roku. Lubi długie, szybkie trasy gdzie można osiągnąć duże prędkości. W 2015 roku pobił rekord toru prędkości w drifcie w czeskiej miejscowości Most, gdzie jego prędkościomierz w kluczowym momencie wskazywał 181 km/h. Krzysztof Romanowski to zawodnik zespołu Drift Warriors, który za kierownicą BMW E30 imponuje szybkością nabywanych umiejętności oraz tym, że potrafił nawiązywać walkę z najlepszymi. Krzysztof poza torem jest osobą opanowaną i analityczną, co przekłada się na jego jazdę. Kontrolowany poślizg w jego wykonaniu, to paradoksalnie spokój i precyzja, aż momentu, w którym zauważy swoją szansę na atak. Wtedy robi wszystko by wykorzystać potknięcie przeciwnika. Mistrz King of Touge z 2014 roku. Lubi długie, szybkie trasy gdzie można osiągnąć duże prędkości. W 2015 roku pobił rekord toru prędkości w drifcie w czeskiej miejscowości Most, gdzie jego prędkościomierz w kluczowym momencie wskazywał 181 km/h. Kuba Konwent
Dawid Sposób jest zawodnikiem Sposób Motorsport/Sonax Team, w którym jeździ za kierownicą Nissana S13. Rozpoczynał w wieku 12 lat na torze Ułęż pod okiem instruktora - taty, Wojtka Sposoba. Od zawsze starał się jeździć płynnie oraz starannie zaliczać zony oraz clipy. To obecnie najmłodszy, bo 15 letni licencjonowany zawodnik driftingowy w Polsce i Europie. Pomimo swojego młodego wieku, ma na swoim koncie wiele sukcesów. W sezonie 2015, startując wspólnie z marką Sposób Motorsport w Sonax Teamie wywalczył kilkakrotnie podium podczas rund mistrzostw Polski, co finalnie zaowocowało tytułem Driftingowego Wicemistrza Mistrza Polski 2015. Podczas Drivers Search organizowanym przez Drift Masters Grand Prix uzyskał licencję, która upoważnia go do startów w lidze. Dawid Sposób jest zawodnikiem Sposób Motorsport/Sonax Team, w którym jeździ za kierownicą Nissana S13. Rozpoczynał w wieku 12 lat na torze Ułęż pod okiem instruktora - taty, Wojtka Sposoba. Od zawsze starał się jeździć płynnie oraz starannie zaliczać zony oraz clipy. To obecnie najmłodszy, bo 15 letni licencjonowany zawodnik driftingowy w Polsce i Europie. Pomimo swojego młodego wieku, ma na swoim koncie wiele sukcesów. W sezonie 2015, startując wspólnie z marką Sposób Motorsport w Sonax Teamie wywalczył kilkakrotnie podium podczas rund mistrzostw Polski, co finalnie zaowocowało tytułem Driftingowego Wicemistrza Mistrza Polski 2015. Podczas Drivers Search organizowanym przez Drift Masters Grand Prix uzyskał licencję, która upoważnia go do startów w lidze. Kuba Konwent
James Deane jest zawodnikiem zespołu Falken Motorsports and Level One Qatar Auto. Zasiadający za sterami Nissana S14 Deane, zawsze gwarantuje niesamowite widowisko, a jego jazda budzi zachwyt wśród innych kierowców. W wieku zaledwie 23 lat James wygrał 6 różnych zawodów w niecałe 5 lat. Jego największym zwycięstwem jest wygrana w Drift Allstars 2015. W tym sezonie Irlandczyk będzie występował w lidze Drift Masters Grand Prix, gdzie zmierzy się z najlepszymi kierowcami Europy. James Deane jest zawodnikiem zespołu Falken Motorsports and Level One Qatar Auto. Zasiadający za sterami Nissana S14 Deane, zawsze gwarantuje niesamowite widowisko, a jego jazda budzi zachwyt wśród innych kierowców. W wieku zaledwie 23 lat James wygrał 6 różnych zawodów w niecałe 5 lat. Jego największym zwycięstwem jest wygrana w Drift Allstars 2015. W tym sezonie Irlandczyk będzie występował w lidze Drift Masters Grand Prix, gdzie zmierzy się z najlepszymi kierowcami Europy. Kuba Konwent
Piotr Więcek to jeden z najszybciej rozwijających się zawodników driftingowych w Polsce. Kierowca Budmat Auto Drift Team, który za kierownicą Nissan 200sx dwa sezony  z rzędu stawał na najwyższym stopniu klasyfikacji generalnej ligi Drift Masters GP. Zawodowo w drifcie od 2010 r. Zdobywca trzeciego miejsca w Battle of Nations w Poznaniu w 2011 r. W 2013 r. podczas Verva Street Racing - TOP GEAR LIVE na Stadionie Narodowym w Warszawie w ramach prestiżowego BUDMAT DRIFT SHOW zajął II miejsce w przejazdach driftingowych i freestylowych. Piotr jest także Wicemistrzem Europy Drift Allstars 2014. Piotr Więcek to jeden z najszybciej rozwijających się zawodników driftingowych w Polsce. Kierowca Budmat Auto Drift Team, który za kierownicą Nissan 200sx dwa sezony z rzędu stawał na najwyższym stopniu klasyfikacji generalnej ligi Drift Masters GP. Zawodowo w drifcie od 2010 r. Zdobywca trzeciego miejsca w Battle of Nations w Poznaniu w 2011 r. W 2013 r. podczas Verva Street Racing - TOP GEAR LIVE na Stadionie Narodowym w Warszawie w ramach prestiżowego BUDMAT DRIFT SHOW zajął II miejsce w przejazdach driftingowych i freestylowych. Piotr jest także Wicemistrzem Europy Drift Allstars 2014. Kuba Konwent