TBL. Więcej koszykówki na żywo w sieci

- Chcemy by koszykówka była wszędzie - mówił na konferencji prasowej Jacek Jakubowski prezes PLK S.A. tuż po podpisaniu umowy z nowymi sponsorami Tauron Basket Ligi. Do końca tego sezonu, oprócz transmisji w TVP Sport, zaplanowano co najmniej 18 relacji na żywo z meczów TBL na internetowej platformie PLK.TV.

Terminarz 7. kolejki TBL ?

Od piątku TBL ma nowych partnerów. Ligę koszykarzy wspierać będą sieci marketów Intermarche oraz Bricomarche, które aktywnie zaangażują się także w projekt PLK.TV realizowanej we współpracy z internetową telewizją esporttv.pl.

- Chcemy by koszykówka była wszędzie. Liczymy na oglądalność na poziomie 100 tys. widzów. Zdajemy sobie sprawę, że z piłką nożną, którą bez względu na wyniki oglądają wszyscy, nie wygramy. Chcemy, by koszykówka stała się numerem jeden wśród sportów halowych - mówił prezes Jakubowski. Dotychczasowe transmisje z meczów TBL na platformie PLK.TV miały oglądalność na poziomie 30-50 tys. widzów.

Transmisje internetowe mają być planowane tak, by nie kolidowały z meczami pokazywanymi w TVP Sport. Do końca sezonu platforma PLK.TV zaplanowała przynajmniej 18 transmisji na żywo. Najbliższą z sobotniego meczu Energii Czarnych Słupsk z PBG Basketem Poznań.

Bitwa o Trójmiasto w TBL - zapowiedź 7. kolejki TBL ?

Więcej o: