Od sezonu 2017-2018 na koszulkach klubów NBA będą umieszczane reklamy. Miejsce przeznaczono nad lewą piersią, ma wymiary 2 cale na 2 cale. Po prawej stronie będzie umieszczone logotyp nowego dostawcy strojów dla NBA - firmy Nike, która od 2017 roku będzie ubierać koszykarzy. Wszystkie kluby oprócz Charlotte Hornets będą miały charakterystyczne logo nad prawą piersią. Hornets, klub należący do Michaela Jordan, będzie miał logotyp spółki-córki Nike - Jordan Brand.
Philadelphia 76ers są pierwszym klubem NBA, który podpisał kontrakt reklamowy. 5 milionów rocznie będzie płacić firma StubHub, która prowadzi platformę wymiany biletów m.in. na imprezy sportowe czy kulturalne. Umowa będzie obowiązywać trzy lata.
NBA jest pierwszą ligą zawodową z amerykańskiej wielkiej czwórki, która wpuszcza sponsorów na swoje koszulki. NBA szacuje, że taka decyzja przyniesie jej w pierwszych latach około 100 mln dolarów zysku. Reklama już raz na koszulkach NBA się pojawiła - podczas tegorocznego meczu gwiazd koszykarze grali z logotypami marki Kia.