Charlotte Hornets zajęło w ubiegłym sezonie dopiero 14. miejsce w Konferencji Wschodniej NBA. Jakiś czas później informowaliśmy o tym, że w po 13 latach od zakupu większościowego pakietu udziałów legendarny Michael Jordan sfinalizował ich sprzedaż. Nowi właściciele zapowiedzieli wówczas szereg zmian oraz inwestycji. Właśnie dowiedzieliśmy się o jednej z nich.
W poniedziałek 2 października zespół z Charlotte zamieścił w mediach społecznościowych materiał wideo, informujący o tym, że nawiązano współpracę z 25-letnim Jimmym Donaldsonem, który bardziej kojarzony jest pod pseudonimem MrBeast, czyli nazwą jego kanału na YouTube.
Feastables - firma Donaldsona, która zajmuje się produkowaniem batoników, będzie oficjalnym partnerem drużyny NBA, a jej logo będzie widniało na koszulkach. Ponadto partnerstwo obejmuje również prezentowanie marki przekąsek podczas wywiadów oraz konferencji prasowych.
"Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania Feastables i pochodzącego z Północnej Karoliny MrBeast w naszej rodzinie. Jesteśmy dumni, że możemy przedstawić fanom MrBeast nasz zespół oraz promować Feastables wśród fanów NBA na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne, nowe partnerstwo znacząco wpłynie na rozwój obu stron" - poinformował w oświadczeniu dyrektor operacyjny i prezes Hornets Fred Whitefield.
Więcej treści sportowych znajdziesz też na Gazeta.pl
Donaldson jest największym indywidualnym twórcą na platformie YouTube, a jego kanał jest drugim największym na świecie, mając obecnie 196 milionów obserwujących. I to tylko na głównym koncie! Ponadto zgromadził już łącznie ponad 30 miliardów wyświetleń. 19 sierpnia ustanowił rekord świata, ponieważ jego film "Every Country On Earth Fights For $250,000!" uzbierał 59 mln wyświetleń w ciągu zaledwie 24 godzin.
Najbliższy mecz Hornets odbędzie się 13 października, kiedy zagrają przedsezonowy sparing z Washington Wizards. Już 26 października zainaugurują natomiast nowy sezon NBA meczem z Atlanta Hawks.