• Link został skopiowany

Marcin Gortat twarzą Sport.pl

Marcin Gortat będzie twarzą letnio-jesiennej kampanii promocyjnej marki Sport.pl, pod którą skupiają się różne media należące do Agory.

Marcin Gortat odwiedził Warszawę w związku z cyklem treningów Marcin Gortat Camp 2009. Po spotkaniu z dziećmi przyjechał na specjalnie zorganizowaną konferencję prasową do siedziby Agory, gdzie wraz z dyrektorem wydawniczym Gazety wyborczej Wojciechem Fuskiem oraz redaktorem naczelnym Sport.pl Marcinem Gadzińskim ogłosił, że będzie twarzą Sport.pl.

- Media Agory, w tym Gazeta Wyborcza i Sport.pl zawsze były bardzo blisko koszykówki, nawet w ostatnich latach, gdy dyscyplina bardzo straciła na popularności w Polsce. Zaciskaliśmy bardzo kciuki za Polaków w NBA. No i dotrwaliśmy czasów, że mamy Polaka grającego w finałach tej ligi. Jesteśmy bardzo dumni, że taki sportowiec jak Marcin Gortat związał się z marką Sport.pl. - mówił Marcin Gadziński.

- Będziemy wspierać różne działania Marcina Gortata popularyzujące sport, w tym koszykówkę wśród dzieci. Media Agory, w tym Gazeta Wyborcza zawsze wspierały takie prospołeczne akcje. Mamy nadzieję, że będziemy mogli pomóc Marcinowi w tym, żeby cała Polska zaczęła grać w koszykówkę, a nie tylko skakać na skoczni i jeździć w Formule 1 - powiedział Wojciech Fusek, dyrektor wydawniczy Gazety Wyborczej.

- Sport.pl to strona startowa w moim komputerze. Zawsze tam zaglądam nie tylko żeby czytać komentarze na swój temat, ale też po wiele ciekawych informacji ze świata sportu. To świetna strona - zachwalał Gortat.

Sport.pl od początku śledzi karierę Marcina Gortata, odkąd trafił do najlepszej ligi świata - NBA, na bieżąco pisze o jego dokonaniach. Jako pierwsi informowaliśmy o pierwszych punktach Gortata w NBA, o pierwszych meczach w play-off, zdobytych double-double czy występie w pierwszej piątce klubu NBA! - Zauważyłem, że mam nawet swój specjalny serwis - mówił Gortat.

- Sport.pl jako jedyny portal w internecie w pełni relacjonował finały NBA z udziałem Marcina. My naprawdę siedzieliśmy tu po nocach w redakcji i ściskaliśmy kciuki - mówił Marcin Gadziński. Relacje na żywo z meczów w serwisach Sport.pl, korespondencje specjalnego wysłannika na finały NBA Łukasza Ceglińskiego, najświeższe informacje z Orlando - tak wyglądały finały NBA na Sport.pl.

W piątek Gortat otrzymał też kluczyki do nowego modelu Lexusa. Marka ta została jego sponsorem w Polsce.

Wszystko o jedynym Polaku w NBA - Zobacz specjalny serwis >

Więcej o: