Marcin Gortat twarzą Sport.pl

Marcin Gortat będzie twarzą letnio-jesiennej kampanii promocyjnej marki Sport.pl, pod którą skupiają się różne media należące do Agory.
Marcin Gortat odwiedził Warszawę w związku z cyklem treningów Marcin Gortat Camp 2009. Po spotkaniu z dziećmi przyjechał na specjalnie zorganizowaną konferencję prasową do siedziby Agory, gdzie wraz z dyrektorem wydawniczym Gazety wyborczej Wojciechem Fuskiem oraz redaktorem naczelnym Sport.pl Marcinem Gadzińskim ogłosił, że będzie twarzą Sport.pl.

- Media Agory, w tym Gazeta Wyborcza i Sport.pl zawsze były bardzo blisko koszykówki, nawet w ostatnich latach, gdy dyscyplina bardzo straciła na popularności w Polsce. Zaciskaliśmy bardzo kciuki za Polaków w NBA. No i dotrwaliśmy czasów, że mamy Polaka grającego w finałach tej ligi. Jesteśmy bardzo dumni, że taki sportowiec jak Marcin Gortat związał się z marką Sport.pl. - mówił Marcin Gadziński.

- Będziemy wspierać różne działania Marcina Gortata popularyzujące sport, w tym koszykówkę wśród dzieci. Media Agory, w tym Gazeta Wyborcza zawsze wspierały takie prospołeczne akcje. Mamy nadzieję, że będziemy mogli pomóc Marcinowi w tym, żeby cała Polska zaczęła grać w koszykówkę, a nie tylko skakać na skoczni i jeździć w Formule 1 - powiedział Wojciech Fusek, dyrektor wydawniczy Gazety Wyborczej.

- Sport.pl to strona startowa w moim komputerze. Zawsze tam zaglądam nie tylko żeby czytać komentarze na swój temat, ale też po wiele ciekawych informacji ze świata sportu. To świetna strona - zachwalał Gortat.

Sport.pl od początku śledzi karierę Marcina Gortata, odkąd trafił do najlepszej ligi świata - NBA, na bieżąco pisze o jego dokonaniach. Jako pierwsi informowaliśmy o pierwszych punktach Gortata w NBA, o pierwszych meczach w play-off, zdobytych double-double czy występie w pierwszej piątce klubu NBA! - Zauważyłem, że mam nawet swój specjalny serwis - mówił Gortat.

- Sport.pl jako jedyny portal w internecie w pełni relacjonował finały NBA z udziałem Marcina. My naprawdę siedzieliśmy tu po nocach w redakcji i ściskaliśmy kciuki - mówił Marcin Gadziński. Relacje na żywo z meczów w serwisach Sport.pl, korespondencje specjalnego wysłannika na finały NBA Łukasza Ceglińskiego, najświeższe informacje z Orlando - tak wyglądały finały NBA na Sport.pl.

W piątek Gortat otrzymał też kluczyki do nowego modelu Lexusa. Marka ta została jego sponsorem w Polsce.

Wszystko o jedynym Polaku w NBA - Zobacz specjalny serwis >


NBA tabela

Dywizja/ZespółZw.Por.bilans
EASTERN CONFERENCE
SOUTHEAST
Miami1660.727
Orlando11110.500
Charlotte9150.375
Washington7140.333
Atlanta5170.227
ATLANTIC DIVISION
Boston1650.762
Toronto1560.714
Philadelphia1670.696
Brooklyn13100.565
New York4190.174
CENTRAL
Milwaukee2030.870
Indiana1580.652
Detroit9140.391
Chicago8150.348
Cleveland5170.227
WESTERN CONFERENCE
SOUTHWEST
Dallas1660.727
Houston1570.682
San Antonio9140.391
Memphis6160.273
New Orleans6170.261
PACIFIC
L.A. Lakers2030.870
L.A. Clippers1670.696
Phoenix10120.455
Sacramento8130.381
Golden State5190.208
NORTHWEST
Denver1470.667
Utah13100.565
Minnesota10110.476
Oklahoma City9120.429
Portland9140.391