Ranking najbardziej nośnych marketingowo gwiazd polskiego sportu: Małysz poza "10"

"Puls Biznesu" wraz z firmą Haves Sports & Entertainment przygotował zestawienie dziesięciu polskich sportowców, których nazwiska najbardziej zachęcą reklamodawców i sponsorów do wyłożenia pieniędzy w 2009 roku. Po raz pierwszy od lat na tej liście nie znalazł się Adam Małysz.

Zdaniem redakcji ''Pulsu Biznesu'' po dramatycznym początku sezonu najlepszy polski skoczek znacząco stracił na wartości marketingowej. Na największe kontrakty reklamowe mogą zdaniem dziennika i Haves Sports & Entertainment liczyć teraz Robert Kubica, najlepszy polski piłkarz ubiegłego roku - Jakub Błaszczykowski, Krzysztof Hołowczyc, Agnieszka Radwańska i polski jedynak w NBA Marcin Gortat.

Całe zestawienie:

1. Robert Kubica

2. Agnieszka Radwańska

3. Jakub Błaszczykowski

4. Marcin Gortat

5. Krzysztof Hołowczyc

6. Tomasz Adamek

7. Tomasz Majewski

8. Maja Włoszczowska

9. Tomasz Sikora

10. Katarzyna Skowrońska

 

Małysz: jest lepiej, już nie kończę kariery - czytaj tutaj >

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.