Will Levis to zawodnik futbolu amerykańskiego, który do tej pory występował w akademickiej drużynie na Uniwersytecie Kentucky. Podczas draftu do NFL zawodnik trafił do zespołu Tennessee Titans, który obecnie plasuje się na 13. miejscu w ligowej tabeli. 24-latek jeszcze nie zdążył rozegrać pierwszego meczu, a już podpisał lukratywną umowę, dzięki której zarobi mnóstwo pieniędzy.
Oprócz tego, że Will Levis był postrzegany w szkole średniej jako ogromny talent, rozgrywający zyskał również popularność dzięki nietypowemu zastosowaniu majonezu. Pewnego dnia na platformie TikTok pojawił się krótki filmik, na którym Levis w jednej z kawiarni dodaje tę płynną przyprawę do... kawy. Mogłoby się wydawać, że był to żart wykonany na potrzeby kamer, jednak rzeczywistość okazała się nieco inna.
- Od małego uwielbiałem majonez. Gdy byłem dzieckiem w szkole, dodawałem majonez do wszystkich kanapek i od tego czasu zawsze go jadłem - mówił zawodnik, cytowany przez expressen.se.
- Ja i moja dziewczyna byliśmy w kawiarni, gdzie nie mieli nic do nalania do kawy. Nie było mleka ani śmietanki, ale na stole była tubka majonezu. Partnerka zażartowała i powiedziała: Myślisz, że chcą, żebyś dolał tego do kawy? Odpowiedziałem, że powinniśmy spróbować - dodał Levis. Potem para postanowiła nagrać krótkie wideo, które błyskawicznie rozniosło się po sieci, a sam zawodnik zdobył ogromną popularność.
Okazuje się, że historia z innowacyjnym wykorzystaniem majonezu nie skończyła się na jednym TikToku. Po tym, jak Will Levis został graczem Tennessee Titans, otrzymał propozycję nie do odrzucenia. Jak podaje Fox Sports, do 24-latka niedawno zgłosiła się amerykańska firma Hellmann's - wielki producent keczupu, musztardy i oczywiście majonezu. Zawodnik podpisał z marką dożywotni kontrakt, dzięki któremu zarobi mnóstwo pieniędzy. Od teraz Levis z dumą prezentuje przepis na kawę z ulubionym dodatkiem.
- Celem Levisa i firmy Hellmann's jest pokazanie, jak nieograniczone możliwości majonezu mogą w kreatywny sposób ulepszyć każde danie - mówił Chris Symmes, dyrektor ds. marketingu Hellmann's, cytowany przez kykernel.com.