T-Mobile Warsaw Games Week 2016. Nadchodzi wielkie święto graczy

Od 13 do 16 października, w Warszawskim centrum EXPO XXI, odbędą się targi gier T-Mobile Warsaw Games Week. Druga edycja imprezy będzie pod każdym względem większa - więcej dni, większa powierzchnia targów, więcej wystawców, a przede wszystkim więcej atrakcji dla graczy w każdym wieku.

Zeszłoroczny debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie trzech dni targi odwiedziło aż 19 tys. graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. W tym roku warszawskie targi gier zyskały sponsora tytularnego (T-Mobile), co sprawia, że druga edycja imprezy będzie większa.

Wystawcy zdradzają swoje atrakcje

CENEGA

Na ponad 1000 m2 firma CENEGA, reprezentująca takich wydawców jak: 2K Games, BANDAI NAMCO Games Europe S.A.S., Bethesda Softworks, Capcom, SEGA, Sold Out Software, Square-Enix i Warner Bros. Interactive Entertainment, zapewni graczom nie lada okazję do zapoznania się aż z 14 tytułami. Fani bijatyk, przed premierą będą mogli spróbować swoich sił w grze Tekken 7. CENEGA zapowiedziała zarówno potyczki dla graczy odwiedzających WGW, jak i turniej profesjonalistów. Dla osób o silnych nerwach CENEGA przygotuje przedpremierowe stanowiska do grania w Resident Evil VII: Biohazard na PlayStation VR. Przed premierą będzie można zagrać również w gry Sniper Elite 4 oraz Final Fantasy XV. To jednak nie wszystko. Odwiedzający targi będą także mogli zagrać w jedną z najbardziej oczekiwanych gier roku - Mafię III, a także zapoznać się z najnowszą odsłoną gry Hitman oraz Rise of the Tomb Raider wydaną z okazji 20. rocznicy serii. Miłośnicy strategii będą mieli niepowtarzalną okazję zagrać przed premierą w Warhammer 40,000: Dawn of War III oraz zapoznać się z Sid Meier's Civilization VI. Z kolei na osoby o zainteresowaniach bardziej sportowych czekać będą stanowiska z grywalnymi wersjami NBA 2K17 oraz WWE 2K17. Dodatkowo wszyscy niecierpliwie wyczekujący Dishonored 2 będą mogli zobaczyć najnowszy materiał wideo z nadchodzącej drugiej części gry.

Po raz kolejny CENEGA nie zapomniała również o najmłodszych graczach odwiedzających T-Mobile Warsaw Games Week. W obrębie Strefy Junior zorganizowana będzie duża Strefa LEGO Video Games, do której zapraszamy rodziny z dziećmi w każdym wieku. Po raz pierwszy w Polsce będzie można zagrać w LEGO: Worlds, wziąć udział w licznych konkursach, zrobić sobie zdjęcie z ulubionymi postaciami czy spędzić czas przy LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy.

Na koniec warto wspomnieć o konkursie dla cosplayerów. Druga edycja zyskała nowych sponsorów i zostanie zorganizowana pod nazwą Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016. Wspominając markę Good Loot warto zaznaczyć, że na T-Mobile WGW każdy gadżeciarz będzie mógł zaopatrzyć się w limitowane koszulki i akcesoria ze świata Star Wars, Mafia III, Gears of War i Pokemon!

SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT POLSKA

Strefa PlayStation będzie liczyć 1200 m2. Znajdzie się na niej ogromna strefa PlayStation VR, które swoją premierę ma pierwszego dnia imprezy. Do dyspozycji odwiedzających zostanie oddanych blisko 50 stanowisk z PlayStation VR z różnorodnymi tytułami. Ponadto, gracze będą mieli okazję sprawdzić możliwości ogłoszonej niedawno konsoli PS4 Pro, która w sprzedaży będzie dostępna od 10 listopada. Na fanów rozgrywek e-sportowych czekać będzie duża strefa PlayStation Plus w której nie tylko znajdzie się strefa chill-out dla członków społeczności PlayStation Plus, ale także scena e-sportowa na której codziennie będą przeprowadzane turnieje, w piątek odbędzie się oficjalny turniej Pro Evolution Soccer 2017, w sobotę - Finał Polski turnieju Call of Duty World League, a w niedzielę Wielki Finał Turnieju Polskiej Ligi PlayStation Plus w Uncharted 4: Kres Złodzieja. Gracze będą mieli także okazję po raz pierwszy w Polsce zagrać w Horizon: Zero Dawn oraz Gran Turismo Sport oraz wiele innych tytułów dostępnych już na PS4. Ponad 200 m2 strefy PlayStation zajmie strefa Call of Duty, gdzie polscy gracze po raz pierwszy będą mieli okazję zagrać w tryb wieloosobowy Call of Duty: Infinite Warfare.

UBISOFT

Strefa Ubisoft będzie liczyć 1000 m2. Zaprezentowane zostaną -na niej między innymi: Watch Dogs 2, South Park Fractured But Whole, For Honor, Ghost Recon Wildlands, Just Dance 2017 oraz Steep. Całość uzupełni obszar dedykowany wirtualnej rzeczywistości (VR), w której pokazane będą gry Eagle Flight oraz Star Trek Bridge Crew. Atrakcją specjalną będzie możliwość zagrania w South Park Fractured But Whole z użyciem specjalnie zaprojektowanego na potrzeby gry urządzenia o wdzięcznej nazwie Nosulus Rift. Z całą pewnością będzie to niezapomniane przeżycie. Ubisoft zapowiada, że przygotuje więcej niż 100 stanowisk dla graczy. Ponadto strefę wydawcy ozdobi zbudowana wyłącznie na potrzeby T-Mobile Warsaw Games Week 2016 scena, na której pojawią się goście specjalni oraz rozegrany zostanie turniej taneczny w asyście profesjonalnych zespołów.

MICROSOFT

Na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 Microsoft zaprezentuje najlepsze gry tego roku na wyłączność dla konsoli Xbox One, jak również kluczowe tytuły premierowe partnerów wydawniczych. Na stoisku o powierzchni ponad 1000 m2 do użytku odwiedzających udostępnionych zostanie ponad 200 stanowisk do gry, w tym konsole Xbox One S - jedyne dostępne na rynku konsole do gier oferujące treści rozrywkowe w jakości 4K Ultra HD - oraz komputery PC Windows 10, wyposażone w grywalne wersje najnowszych tytułów na wyłączność oraz liczne pokazy przedpremierowe, konkursy i atrakcje dla publiczności.

W części dedykowanej graczom dostępne będą stanowiska z grywalnymi wersjami Gears of War 4, Forza Horizon 3, FIFA 17 czy Minecraft. Wyłacznie na strefie Xbox, po raz pierwszy dla szerokiej publiczności, udostępniona zostanie strefa rozgrywek wieloosobowych w przedpremierową wersję gry Battlefield 1. Wśród gier dopiero zapowiadanych, pojawi się również tytuł ekskluzywny dla Xbox One - Dead Rising 4. Dodatkowo, na strefie powstanie między innymi część motoryzacyjna, w której fani wyścigów będą mieli możliwość zagrać w grę Forza Horizon 3 na konsolach Xbox One wyposażonych w symulatory wyścigowe. Strefa Windows 10 zaoferuje gry z katalogu Xbox Play Anywhewre z możliwością rozgrywki pomiędzy komputerami PC i konsolami Xbox One. Całość uzupełni strefa rozrywkowa dla najmłodszych graczy, z tytułami ruchowymi Dance Central Spotlight i Kinect Sports Rivals wykorzystującymi sensor Kinect dla konsoli Xbox One.

Oprócz czterech głównych wystawców (CENEGI, Microsoft, Sony Interactive Entertainment Polska i Ubisoft) na imprezie pojawią się także: CD PROJEKT RED, CI Games, Megabajt, Lionbridge, CDP.pl, Activision, Jujubee, Red Bull, epay Polska, Ingaco - G-BOB, Galeria Plakatu, APN Promise, AimControllers, BadPixel, IMGN.PRO, Blondynki też Grają, Alstor oraz wielu innych.

T-Mobile Warsaw Games Week rozpocznie się w czwartek i potrwa do niedzieli. Bilety w sprzedaży na ebilet.pl . Wejściówki możliwe do nabycia będą też na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę zwalniania się miejsc w halach - ich pojemność jest ograniczona.

Więcej informacji o targach na warsawgamesweek.pl .

Copyright © Agora SA