Anna Lewandowska nie umie języka angielskiego? Obserwatorka wytyka jej błędy: 'Oczy bolą'
Nie da się ukryć, że żona Roberta Lewandowskiego wszystkiego czego dotknie "zamienia w złoto". Popularna trenerka swoją przygodę z biznesem zaczynała od założenia bloga Healthy Plan by Ann, na którym dzieliła się ze swoimi fanami poradami dietetycznymi i treningami. Później przyszedł czas na wydanie pierwszej książki "Żyj zdrowo i aktywnie”. Z czasem poza książkami zaczęła wydawać też płyty DVD z treningami. ostatecznie na swoim koncie ma 6 publikacji wydawniczych w Polsce i jedną w Niemczech oraz 4 płyty DVD. To jednak dopiero początek biznesów Anny Lewandowskiej. Żona naszego kapitana reprezentacji Polski w piłce nożnej w 2016 roku wraz ze wspólnikami założyła spółkę HPBA, która stworzyła markę "Foods by Ann", czyli sklep ze zdrową żywnością. W zeszłym roku spółka, w której Lewandowska ma połowę udziałów przyniosła ponad 10 mln zł przychodów i ok. 2,3 mln zł zysku netto. Jej marka uwielbiana jest przez Polki, a także gwiazdy ze świata show-biznesu i sportowców.
Po jakimś czasie Lewandowska zaczęła organizować obozy w Dojo Stara Wieś, które okazały się kolejnym świetnym pomysłem. Większość z nich wyprzedała się w kilkanaście minut, a Anna z dwóch edycji w roku zrobiła już trzy.
Anna Lewandowska teraz i 10 lat temu "Wory pod oczami są, nos skrzywiony dalej jest"
Lewandowska idąc za trendem zdrowego stylu życia postanowiła stworzyć Healthy Center by Ann, miejsce w którym można ćwiczyć z trenerami z jej healthy teamu, ale również zasięgnąć pomocy specjalistów takich jak dietetycy, fizjoterapeuci czy trenerzy mentalni. Raz na jakiś czas Anna Lewandowska również sama prowadzi tam treningi.
W 2018 roku wspólnie z przyjaciółką Ewą Puchowską otworzyły portal "Baby by Ann", który opiera się głównie na sprzedaży dziecięcych ubranek, ale ma też przy sobie redakcje, która publikuje materiały związane z tematyką dziecięcą. Póki co nie wiadomo jak dużo przyniósł jej ten biznes.
Ogromnym sukcesem okazała się aplikacja dietetyczno-treningowa "Diet&Training by Ann", która w rankingu sprzedażowych abonamentów aktualnie znajduje się na drugim miejscu w kategorii Zdrowie i Fitness. Anna Lewandowska na Instagramie pochwaliła się, że aplikację pobrało już 250 tysięcy osób.
Anna i Robert Lewandowscy cieszą się jak małolaci. Czy to ich najlepsze zdjęcie?
To pytanie z pewnością nie raz zadawał sobie każdy. Magazyn "Wprost" stworzył ranking najbogatszych kobiet w Polsce i po raz pierwszy znalazła się w nim Anna Lewandowska na bardzo wysokim 22 miejscu.
Poza wcześniej wymienionymi biznesami dochody Annie Lewandowskiej przynoszą również kontrakty reklamowe z takimi markami jak Calzedonia, Nike, Kinga Pienińska i Head&Shoulders. W wycenie Anny Lewandowskiej magazyn "Wprost" wziął również pod uwagę połowę majątku Roberta Lewandowskiego, który w tym roku z kwotą 352 mln zł zadebiutował na 94. miejscu listy 100 najbogatszych Polaków.
Jej majątek został oszacowany na 204 mln złotych. Jak widać ciężka praca popłaca. Możemy być pewni, że Lewandowska jeszcze nie raz zaskoczy swoimi pomysłami, na których zarobi jeszcze więcej. Warto również dodać, że w tym wszystkim Lewandowscy są tak samo hojni jak bogaci. Para regularnie działa charytatywnie, niedawno przekazali 500 tysięcy złotych na Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
Anna Lewandowska stworzyła aplikację Diet&Training by Ann. Liczba pobrań? Ogromna!