Medialna rewolucja w KSW. Szef Viaplay apeluje do kibiców: Nie bójcie się

- KSW to czołowa organizacja MMA w Europie oraz wielka i uznana marka w Polsce. Nasza współpraca przyniesie korzyści obu stronom. W tym przypadku jeden plus jeden może równać się trzy. Dla KSW liczą się nowe rynki, a dzięki naszemu doświadczeniu możemy sprawić, że KSW osiągnie jeszcze wyższy poziom - mówi Sport.pl Rune Knudsen, szef Viaplay.

Mamed Chalidow i Mariusz Pudzianowski, którzy są na ostatniej prostej swych karier, to wciąż największe gwiazdy KSW. I choć nikt z polskiej federacji tego na głos nie mówił, to była lekka obawa czy przed ich odejściem, KSW zdoła wykreować nową gwiazdę. Zawodnika, który łączyłby świetne wyniki, rozpoznawalność, ciekawą historię i medialność. Taką postacią wydaje się być Roberto Soldić, który w sobotę stał się podwójnym mistrzem KSW, a ma apetyt na trzeci pas.

- Przez lata marzyłem, by w procesie internacjonalizacji federacji KSW doszło do sytuacji, gdy Polacy będą walczyć o pasy z zawodnikami z całego świata. I tak się dzieje. To jest dowód na to, że jesteśmy międzynarodowym produktem - uważa Maciej Kawulski, współwłaściciel federacji. Pomagać w kreowaniu nowych gwiazd ma platforma Viaplay. Dzięki nowej współpracy KSW ma podbić kolejne rynki. O współpracy między KSW a Viaplay opowiada nam Rune Knudsen, szef skandynawskiej platformy.

ZOBACZ FILMIK:

Zobacz wideo Medialna rewolucja w KSW. Szef Viaplay apeluje do kibiców: Nie bójcie się tego
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.