Sport.pl

Serwis Acer - średni czas naprawy 2 dni!

Produkty marki Acer znane są wśród użytkowników z najwyższej jakości i niezawodności rozwiązań technologicznych. Firma przykłada też szczególną wagę do oferty serwisowej systematycznie poprawiając obsługę klienta w zakresie skrócenia czasu ewentualnych napraw. Według najnowszych danych za I półrocze 2013 roku średni czas naprawy sprzętu został skrócony do 2,13 dnia roboczego, a aż 95% produktów trafiających do serwisu jest wysyłanych z powrotem do użytkowników w ciągu mniej niż 5 dni.

Firma Acer konsekwentnie wprowadza także usprawnienia w usłudze pomocy technicznej. Klienci mogą korzystać z pomocy konsultantów zarówno dzwoniąc na call center, jak i zgłaszać swój problem w internetowym serwisie pod adresem www.acer.pl/ac/pl/PL/content/service-point. Internetowy serwis pomocy technicznej, zawiera ponadto obszerną bazę danych, którą można przeglądać w celu znalezienia wszystkich informacji dotyczących danego komputera Acer. W jednym miejscu zebrano sterowniki sprzętowe, aktualizacje programów narzędziowych Acer a także dokumentację techniczną, dzięki której można w pełni wykorzystać możliwości komputerów marki.

Konsultanci pomocy technicznej Acer dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. Co niezwykle ważne, jak wskazują statystyki I półrocza 2013, aż 80% klientów call center uzyskuje połączenie z konsultantem w czasie poniżej 30 sekund, a średni czas rozmowy trwa 4,5 minuty.

Najwyższa jakość usług Acer możliwa jest dzięki posiadaniu własnego centrum serwisowego. To rozwiązanie - unikatowe na polskim rynku wśród firm dostarczających sprzęt IT - pozwala na zachowanie stałej kontroli związanej z planowaniem zakupów, a także nadzorowaniu poziomu awaryjności poszczególnych komponentów. W ten sposób firma Acer jest w stanie na bieżąco usprawniać procedury zarządzania obsługą klienta.

Najwyższa jakość oferty produktowej Acer to nie tylko sprawne działanie serwisu, to także możliwość oferowania klientom programów specjalnych, takich jak wdrożony 1 sierpnia 2013 „Acer Promise”. Oferta ta, przygotowana dla firm oraz przedsiębiorców obejmuje rodzinę biznesowych notebooków TravelMate. Klienci, którzy w ramach programu między 1 sierpnia a 31 października 2013 roku nabędą biznesowy notebook Acer TravelMate, mogą ubiegać się o zwrot 50% ceny, jeśli w pierwszym roku użytkowania produkt ulegnie awarii i będzie wymagał naprawy gwarancyjnej. Program „Acer Promise” jest realizowany w ramach konsekwentnego i strategicznego inwestowania w segment biznesowy. Jest on kierowany do klientów reprezentujących korporacje, sektor publiczny oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a jego celem jest ustanowienie standardu jakości i niezawodności w naszej branży.

O centrum dystrybucji Asplex

Serwisy firmy Acer na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki korzystają z usług Asplex - centrum dystrybucji część zamiennych ulokowanego we Wrocławiu. Na powierzchni 20 000 m2 zgromadzono części zamienne do wszystkich produktów sprzedawanych w ciągu ostatnich 5 lat. W firmie jest zatrudnionych ponad 200 osób. Oprócz standardowej gwarancji obejmującej wszystkie produkty, firma Acer oferuje program rozszerzonej gwarancji Acer Advantage. W ramach programu są dostępne różnorodne wersje rozszerzenia gwarancji:

wydłużenie okresu gwarancyjnego (nawet do 5 lat od daty zakupu), rozszerzenie zakresu terytorialnego (gwarancja międzynarodowa ITW przeznaczona dla osób chcących zapewnić ochronę sprzętu podczas częstych podróży zagranicznych), rozszerzenie zakresu / dodatkowe usługi (w przypadku notebooków, netbooków i tabletów użytkownik może wybrać ubezpieczenie od przypadkowych uszkodzeń, do notebooków Acer oferowana jest także opcjonalna usługa odzyskiwania danych z dysków twardych), sposób świadczenia usług gwarancyjnych (dostępne są różne opcje wykonywania napraw gwarancyjnych: „carry in” - klient dostarcza sprzęt do serwisu, „pickup and return” - odbiór sprzętu od klienta oraz dostawa po naprawie, „on site” - naprawa u klienta).

Więcej o: