Tysiące pomysłów i inspiracji, mnóstwo komentarzy (także krytycznych), niezliczona ilość "lajków" i zgrana społeczność - to właśnie Sport.pl na Facebooku. Jak możemy docenić Wasze zaangażowanie? Oddając nasz profil w Wasze ręce! Akcja rekrutacyjna będzie trwała do momentu, gdy liczba fanów przekroczy 100 tysięcy. Macie sporo pytań, postanowiliśmy więc odpowiedzieć na te najczęściej się pojawiające.
Zostań adminem Sport.pl na Facebooku. Szczegóły akcji
Zobaczymy. Na pewno nie szukamy osoby, która będzie prowadzić walla Sport.pl przez tydzień 24 godziny na dobę. Szukamy przede wszystkich błyskotliwych i dowcipnych osób z dużą wiedzą o sporcie. Istnieje oczywiście możliwość ułożenia elastycznego grafika, który będzie Wam pozwalał na wykonywanie Waszej pracy, nauki, pasji itp.
Nie, nie wymagamy, żebyście spamowali sobie profile przez tydzień. Nie będziemy wchodzić na profile, chcemy mieć przesłany skan, czyli zrzut z ekranu. Pewnie nie zmieści się tam więcej niż 3-5 postów. Na tej podstawie będziemy oceniać zgłoszenia.
Może to być ciąg relacji z jednego meczu, albo niezależne wpisy. Z linkami albo bez, z fotkami albo bez.
Nie ustaliliśmy żadnego limitu, jeśli zachwyci nas 50 osób - to damy im szansę, ale może się też tak zdarzyć (w co raczej wątpimy), że nie znajdziemy nikogo odpowiedniego.
Nie, nie chodzi nam o relację napisaną w Wordzie. Chodzi nam o pokazanie, na przykładzie Waszych profili, jak prowadzilibyście profil Sport.pl na Facebooku.
Poprowadzić, przez jeden wybrany dzień w czasie trwania naszej akcji, swój profil na Facebooku tak, jak prowadził(a)byś profil Sport.pl. Może to być minirelacja z jakiegoś wydarzenia sportowego, mogą to być same statusy, bądź statusy ze zdjęciami lub linkami. Potem robisz printscreen (zrzut z ekranu) ze swojego walla (lub osi czasu) i wysyłasz nam ma adres facebook_sport_pl@gazeta.pl.
Wygraną w naszej akcji jest możliwość administrowania profilem Sport.pl, wpływania na charakter fan page'a i zwiedzenia naszej redakcji oraz zapoznania się z redaktorami. Nie przewidujemy wynagrodzenia finansowego.
Nie bezpośrednio poprzez tę akcję. Ta akcja służy tylko do tego, aby wyłonić nowego admina (nowych adminów) profilu Sport.pl. Ale niczego nie da się wykluczyć - może ktoś zostanie u nas na dłużej, na innych zasadach.
Jeśli wszyscy, którzy się zgłoszą, będą tak fantastyczni, że nie damy rady im odmówić - weźmiemy wszystkich. Ale może się też zdarzyć, że nikt nas nie przekona. Dlatego nie ustalamy limitu zwycięzców, ale też nie gwarantujemy, że wybierzemy kogokolwiek. Jesteśmy jednak przekonani, że wśród fanów Sport.pl na Facebooku jest tyle kreatywnych jednostek, że będziemy cierpieć raczej na kłopoty bogactwa ;)
Pierwotnie mieliśmy czekać na zgłoszenia do niedzieli, ale przedłużamy czas do momentu, w którym będziemy mieli 100 000 fanów. Krótko po tym ogłosimy wyniki.