Włochy to kraj nierozerwalnie związany z sukcesami sportowymi. Gimnastyczka Giorgia Villa dopisała kolejny z nich. Wraz ze swoją drużyną we wtorkowym finale wieloboju wywalczyła srebrny medal. Co ciekawe to nie krążek z tego kruszcu przysporzył jej ogólnoświatowej rozpoznawalności.
Sesja zdjęciowa zawodniczki obiegła cały świat. Jest nietypowa, bowiem na fotografiach Włoszce towarzyszą ogromne... sery. Okazuje się, że Villa nawiązała współpracę z producentem prosto z Italii. Parmigiano-Reggiano to włoskie dobro narodowe.
Jakie było zadanie podczas niezwykłej sesji? O tym wszystkim opowiada fotograf. - Zlecono mi wykonanie zdjęć nowej ambasadorki Parmigiano Reggiano, Giorgii Villi, z niektórymi produktami. Celem było stworzenie trzech rodzajów treści. Najpierw musieliśmy nakręcić kilka portretów, pozowanych i kontekstowych z niektórymi narzędziami, których sportowiec używa na co dzień w swojej dyscyplinie. Drugim rodzajem były ujęcia, w których umieszczono niektóre z produktów dostarczonych przez Parmigiano Reggiano i starano się odtworzyć możliwości konsumpcji przed i po sporcie. Trzecim i ostatnim rodzajem zdjęć były prawdziwe zdjęcia akcji, tak jakbym musiał udokumentować jej typowy trening - tłumaczy. Jego wypowiedź, a także unikalne zdjęcia można znaleźć na stronie internetowej gabrieleseghizzi.com.
Co ciekawe Parmigiano Reggiano nie nawiązał jedynie współpracy z Villą. Jannik Sinner, Nico Mannion, czy Matteo Neri - inni włoscy sportowcy także reklamują ten produkt. Utalentowana gimnastyczka w Paryżu debiutuje w olimpijskiej rywalizacji.