Golf: ruszyła kampania PlayGolf

Ruszyła ogólnopolska kampania promocji golfa w Polsce, przygotowana przez G24 Group przy współpracy z Polskim Związkiem Golfa oraz PGA Polska. Na billboardach w całym kraju zobaczyć możemy plakaty zachęcające do odwiedzenia pól golfowych. Organizatorzy pragną przekonać Polaków, że golf jest sportem nie tylko przyjemnym, ale i tanim.

"W Polsce pokutuje wizerunek golfa, jako sportu dla bogatych, starszych panów. Przeciętny Polak uważa, że aby dostać się na pole trzeba mieć znajomości, a zestaw kijów kosztuje minimum 4.000 zł" - mówi Jacek Gulmantowicz, członek zarządu G24 Group.

"Wraz z Polskim Związkiem Golfa chcemy pokazać prawdę o tej fantastycznej dyscyplinie. W golfa grają zarówno mężczyźni, jak i kobiety, przychodząc na pole z całymi rodzinami. Zestaw nowych kijów można kupić już za 350 zł, a w pakiecie PlayGolf godzina kursu z trenerem i niezbędnym sprzętem kosztuje nawet poniżej 30 zł. Zbliżyliśmy się więc do kosztu wyjścia na basen lub do kina."

Czy taka propozycja cenowa przekona Polaków do ruszenia na pola golfowe? Z całą pewnością obali kilka mitów na temat tej dyscypliny. Golf w Polsce w ostatnich latach przeżywa dynamiczny rozwój, a liczba golfistów podwaja się z roku na rok. Co więcej, powstaje coraz więcej obiektów golfowych, również w granicach miasta (tzw. strzelnice golfowe), a sam golf trafił już na zajęcia WF-u w niektórych polskich szkołach.

Kampania PlayGolf potrwa aż do września, a patronują jej m.in. Stroer, ChilliZet, Gazeta Wyborcza, Gazeta.pl, Sport.pl, Money.pl oraz Men's Health. Więcej informacji o akcji i kursach znajdziecie Państwo na stronie www.playgolf.pl ?

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.