O problemach z Ipla.tv już pisaliśmy . Po sobotnich meczach kibice byli wściekli, w niedzielę jakość transmisji się nie poprawiła.
W komentarzach na oficjalnych profilach Ipla.tv i Ipla Sport na Facebooku użytkownicy zgłaszali zacinanie się transmisji oraz jej słabą jakość.
Na stronie Ipla.tv jest dostępny tester parametrów sprzętu oglądającego. Każdy może zweryfikować, czy ma wystarczająco szybkie łącze oraz zasób pamięci. Spełnienie wszystkich parametrów nie gwarantuje jednak płynnej transmisji.
Na większość zgłoszeń Ipla odpowiada tak samo: "jeśli masz problem z buforowaniem/ładowaniem obrazu to prześlij reklamację na pomoc@ipla.tv z informacją o platformie na której oglądasz (przeglądarka/iOS/Android/SmartTV) swoim ip, dostawcy internetu a także aktualnym łączu potwierdzonym na stronie speed test".
"Aktualnie sprawdzamy, co mogło być źródłem ewentualnych problemów technicznych. Prosimy naszych abonentów o nadsyłanie szczegółowego opisu problemów na pomoc@ipla.pl, żeby precyzyjnie zidentyfikować, co mogło być powodem niedogodności" - odpisała nam rzeczniczka Cyfrowego Polsatu S. A. Olga Zomer.
"Pakiet Ipla Euro jest aktywny od 10 czerwca do 10 lipca i gwarantuje legalny dostęp do wszystkich 51 meczów Euro 2016 na żywo, bez reklam i w jakości HD na dwóch kanałach nadających 24 godziny na dobę - Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3" - reklamowała swoje usługi Ipla. "Mecze rozgrywane podczas mistrzostw Europy dostępne będą zarówno w domu, jak i poza nim - na laptopie, tablecie, smartfonie czy Smart TV" - obiecywał Cyfrowy Polsat.
Czy wszyscy dziennikarze oglądali ten sam mecz? Prasa po Polska - Irlandia Płn