Balotelli w wygranym 2:1 meczu z Niemcami strzelił oba gole dla reprezentacji Włoch. Po drugim trafieni zdjął z siebie koszulkę, zaprezentował imponującą muskulaturę, a gdy się odwrócił na jego plecach można było zobaczyć trzy pionowo naklejone plastry lecznicze.
Kinesiotaping stosowany jest przy urazach mięśniowych, pomaga w rehabilitacji, ale internautom trzy pionowe plastry od razu skojarzyły się z logotypem marki Adidas i przerobili zdjęcie Balotellego na reklamę Adidasa - piłkarza odwróconego plecami opatrzono charakterystycznym logotypem niemieckiej marki i hasłem reklamowym "Impossible is nothing".
"Reklamy" od razu stały się hitem internetu, część użytkowników myślała, że piłkarz celowo zdjął koszulkę, by pokazać reklamę sponsora tak jak zrobił to Duńczyk Nicklas Bendtner w jednym z meczów grupowych.
Balotelli nie jest jednak związany kontraktem reklamowym z Adidasem, ale z największym rywalem niemieckiej firmy - Nike. Napastnik Manchesteru City przed Euro 2012 wystąpił w reklamie, w której główną rolę odegrała jego fryzura - irokez, z którym piłkarz występuje na turnieju w Polsce i na Ukrainie.
Piłkarz najprawdopodobniej nie reklamował Adidasa. Część internautów od razu wyczuła żart. Kilkanaście minut po publikacji pierwszej wersji "reklamy", zaczęły się jednak pojawiać kolejne przeróbki z firmami o zbliżonych logotypach - Atari czy Kubota.