Umowa będzie podpisana na rok z wyjątkiem ubezpieczenia OC w związku z organizacją Euro 2012 - tu okres ubezpieczenia obejmie czas przygotowań do turnieju, jego okres oraz czas po zakończeniu mistrzostw.
Spółka w ogłoszeniu o przetargu wyliczyła, że oprócz Euro w tym roku na maślickim stadionie odbędzie się:
* 13 meczów ligowych, po średnio 17,5 tys. widzów,
* 2 mecze pucharowe, po średnio 15 tys. widzów,
* 3 mecze Ligi Europejskiej, po średnio 22 tys. widzów
* 1 koncert na 42 tys. widzów,
* 1 koncert na 35 tys. widzów,
* 1 jednodniowy festiwal na 25 tys. widzów,
* 1 impreza inna na 31 tys. widzów,
* 40 imprez w Klubie Biznesowym.
Sumy ubezpieczenia wyliczone na 31 grudnia 2011 roku (tuż przed wystawieniem polisy zostaną jednak zaktualizowane) wynoszą: dla stadionu z infrastrukturą: 599,796 mln zł, w tym wartość dachu: 84,621 mln zł, a dla maszyn, urządzeń i wyposażenia: 141,65 tys. zł. Sumę ubezpieczenia sprzętu elektronicznego i oprogramowania oszacowano na 356,646 tys. zł. Wartość jednego zwykłego krzesełka na trybunach stadionu wyliczono na 180 zł netto, krzesełka z pokrowcem - 400 zł, a krzesełka VIP - 750 zł.
W warunkach przetargu określono także limity odszkodowań. I tak na przykład w razie strat spowodowanych wybuchami fajerwerków wynosi on 2 mln zł. Przy aktach dewastacji limit odpowiedzialności ubezpieczyciela wynosi 1 mln zł, ale za skutki ataku grafficiarzy firma wypłaci najwyżej 50 tys. zł. Szyby na stadionie mają być ubezpieczone na 500 tys. zł. Odszkodowanie w razie zalania stadionu szybko topniejącymi masami śniegu oszacowano na najwyżej 1 mln zł.
Szczegółowe warunki przetargu na stronie spółki Wrocław 2012