Sharp kolejnym sponsorem Euro 2012

31 sierpnia 2010 roku Sharp podpisał porozumienie z UEFA, dotyczące sponsorowania EUROTOP. Tym samym firma Sharp została najważniejszym partnerem wspierającym rozgrywki sportowe, w tym Mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012, odbywające się w Polsce i na Ukrainie - czytamy w oficjalnym komunikacie firmy Sharp.
Sharp to już siódmy oficjalny partner turnieju. W maju sponsorem imprezy został McDonald's, a wcześniej umowami z UEFA na sponsoring Euro 2012 związały się firmy Carlsberg, Castrol, Coca-Cola, Hyundai-Kia i Adidas.

Podpisanie porozumienia z UEFA w sprawie sponsorowania EUROTOP nie jest debiutem firmy Sharp w jej działaniach z obszaru marketingu sportowego. Jeden z najbardziej spektakularnych kontraktów sponsoringowych to m.in. sponsoring rozgrywek UEFA Champions League w latach 2003-2006 oraz kontrakt z drużyną Manchester United. Logo Sharp widniało na koszulkach Czerwonych Diabłów przez 12 lat - od 1988 do 2000 roku. 

Wejdź na nasz profil, zostań fanem. Komentuj, dyskutuj, radź - Sport.pl na Facebooku »


Więcej o: