Sport.pl i Kocham Football razem na Euro 2016

Dwa czołowe profile sportowe na Facebooku Sport.pl (745 tys. fanów) i Kocham Football (1,16 mln fanów) łączą siły na czas turnieju Euro 2016

Od dziś, 8 czerwca br. do 10 lipca br, kiedy zakończy się Euro 2016, Sport.pl i Kocham Football będą współpracować i udostępniać na swoich fanpage'ach na Facebooku treści związane z reprezentacją Polski oraz innymi uczestnikami turnieju. Część materiałów, m.in. artykuły, zdjęcia i wideo, będzie tworzona we Francji przez multimedialnych reporterów Sport.pl.

Kocham Football to największa społeczność na polskim Facebooku skupiająca fanów piłki nożnej. Właścicielem profilu jest KIA Motors Polska, oficjalny sponsor UEFA Euro 2016, który został również partnerem reklamowym serwisów grupy Sport.pl na czas turnieju ( więcej na ten temat tutaj ).

Sport.pl to największy serwis sportowy w Polsce, który zapewnia odbiorcom pasjonującym się sportem dostęp do najważniejszych i najświeższych wiadomości dotyczących wydarzeń sportowych oraz atrakcyjnych materiałów multimedialnych za pośrednictwem serwisu i aplikacji mobilnej Sport.pl LIVE - najpopularniejszej aplikacji sportowej w Polsce. Ambasadorem marki, promującym Sport.pl przed Euro 2016 jest reprezentant Polski i kapitan Sevilla FC Grzegorz Krychowiak ( więcej na ten temat tutaj ).

"Nienasycony. Robert Lewandowski" czyli najlepsza książka o Lewym! Dlaczego? Gdzie ją kupić?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.