Z Coca-Colą można wygrać bilety na Euro 2012

Uwolnij piłkarskie emocje - to nazwa kampanii promocyjnej prowadzonej przez Coca-Colę w związku z Euro 2012.
Dwie akcje promocyjne związane z Euro 2012 przygotowuje Coca-Cola, oficjalny partner turnieju. Pierwszą z nich będzie akcja Ultimate Access, w której pełnoletni kibice będą mieli okazję wygrać bilety na wybrane mecze Euro 2012. Dodatkową atrakcją będzie możliwość zwiedzenia studia transmisyjnego w centrum UEFA, udziału w konferencji pomeczowej oraz imprezy vipowskiej. Ta akcja będzie promowana głównie przez markę Coca-Cola Zero.

Drugie działanie promocyjne jest związane z konkursem Drużyny Flagi, w którym najmłodsi będą mogli wygrać możliwość wniesienia flag narodowych krajów, których reprezentacje będą rywalizować podczas polsko-ukraińskiego turnieju.

Działania Coca-Coli będą prowadzone pod hasłem Uwolnij Piłkarskie Emocje.

- Pragniemy, by fani futbolu przeżyli te chwile w prawdziwie emocjonujący sposób i poczuli radość ze wspólnego kibicowania - mówi dla portalu sportbiznes.pl Mikołaj Ciaś, kierownik Coca-Cola do spraw przygotowań do Euro 2012.

Euro 2012, które odbędzie się w Polsce i na Ukrainie, rozpocznie się 8 czerwca 2012 roku. We grupie, która będzie rozgrywała swoje mecze we Wrocławiu i Warszawie znalazła się Polska, Grecja, Czechy oraz Rosja.