O przygotowaniach do wyścigu.
- Robert, jak wyglądają przygotowania do tak trudnego weekendu, jak w Malezji?
- Przygotowania tak na prawdę wyglądają normalnie.
- Robert, jak czuje się pierwszy Polak, który wystartuje do wyścigu z pierwszego pola?
- Tak jak Polak, który startuje z szóstego pola.
- Co jest kluczem do dobrego ustawienia auta na GP Brazylii?
- Tor jest trudny pod względem ustawień, więc trudno jest dobrać odpowiednie.
O oczekiwaniach
- Pogoda zapowiada się niepewnie jutro. Jakiej byś się spodziewał?
- Jak pogoda jest niepewna, to trudno się jakiejś spodziewać.
- Robert, tu na torze jest takie fajne miejsce przeznaczone dla triumfatorów wyścigów. Myślę, że fajnie byłoby powtórzyć ubiegłoroczny wynik i tam się znaleźć?
- Na każdym torze jest takie miejsce.
- Możemy cię zapytać, jakie masz plany na następny rok? Jakie oczekiwania?
- Sam nie wiem... Jakieś pewnie są...
O przepowiedniach
- Jeśli jesteś w piątek zadowolony po sesji treningowej, to dobrze idzie w kwalifikacjach?
- Z reguły tak, ale nie zawsze.
- Mówiono, że w tym sezonie wyścigi będą nudne a teraz, że w Australii będzie show. To gdzie leży prawda?
- W tym sezonie prawda leży dokładnie tam, gdzie w poprzednim.
- Co myślisz o ewentualnej budowie toru F1 w Polsce?
- Za 10-15 lat i tak pewnie nie będę już jeździł w F1, więc będzie mi wszystko jedno.
O kolizjach i awariach
- Powód twojego zjazdu do garażu to nie były tylko uszkodzenia zewnętrzne bolidu?
- Nie, uszkodziliśmy zawieszenie. Przednie skrzydło, to jest taka nasza reguła, nie wiem czemu, jeśli dostanę strzał w tył, to i tak mi wymieniają przednie skrzydło.
- Co się stało, że musiałeś zakończyć wyścig 23 okrążenia przed metą?
- Każdy głupi wie, co się stało. To co się dzieje w tym roku często u nas.
- Robert, mógłbyś skomentować kolizję, jaka wydarzyła się między tobą a Sutilem w alei serwisowej?
- Ja widzę tylko przód bolidu, nie widzę tego, co się dzieje z tyłu.
O swoich umiejętnościach i doświadczeniu
- 3 miejsce to wielki sukces. Pomogła ci znajomość toru we Włoszech?
- Na innych torach też sobie dobrze radzę.
- Może po zakończonej karierze tak jak Mika Hakkinen zaczniesz się ścigać w rajdach z równym powodzeniem?
- Mi rajdy by szły dużo lepiej.
- Masz jakieś rady dla młodych kierowców z Polski?
- Mam 22 lata i wszystko, czym mogę teraz pomóc to doświadczenie. Ale nie widzę powodu, dla którego miałbym pomagać, skoro nikt do mnie po radę nie przyszedł.
Spiro