Szybciej, wyżej, mocniej, bezpieczniej

W ostatnim czasie mieliśmy dwa przykłady wykorzystania prezerwatyw w sporcie. Michael Ballack pokazał jej właściwe zastosowanie, podczas gdy młodzi piłkarze z RPA - wybitnie kreatywne. Dziś pokażemy Wam ich aspekt artystyczny w postaci świetnej kampanii reklamowej chińskiego producenta kondomów Elasun, przygotowaną na igrzyska w Pekinie.

W rolach głównych: dyscypliny olimpijskie, patyczkowe ludziki i prezerwatywy.

Pływanie:

Kolarstwo:

Koszykówka:

Łucznictwo:

Ćwiczenia na kółkach gimnastycznych:

A tak przy okazji, jak donosi Reuters , reklamy prezerwatyw przy okazji igrzysk mają w Chinach drugie dno. ''Bi-yun'' to w mandaryńskim ''antykoncepcja'' lub ''uniknięcie ciąży'', a dzięki grze słów frazę tę można wymawiać tak by oznaczała ''unikaj igrzysk'' (igrzyska olimpijskie to ''ao-yun''). Ta dwuznaczność zdobywa popularność w Pekinie, bo wielu mieszkańców zastanawia się nad wyjazdem z miasta by uniknąć niedogodności związanych z turniejem. Cóż, reklamy środków antykoncepcyjnych mogą podsunąć kilka pomysłów na spędzanie czasu z dala od olimpijskich stadionów.