Boullier odniósł się do podwójnej podłogi, która jest jedną z najważniejszych modyfikacji sezonu. - Wydaje mi się, że wciąż jeszcze musimy nieco poprawić ustawienia samochodu, ale generalnie rzecz biorąc podwójna podłoga daje nam znaczące korzyści. Kierowcy są też bardziej zadowoleni z wyważenia bolidu - powiedział szef Renault.
Równie poważnym wyzwaniem było wprowadzenie do bolidu kanału F-duct: - Przede wszystkim na początku podjęliśmy decyzję, że skoncentrujemy prace na podwójnej podłodze i innych usprawnieniach aerodynamicznych, co tłumaczy, dlaczego kanał F wprowadzamy dopiero w Spa - powiedział Boullier w wywiadzie dla F1.pl .
- Nie jest to system, który łatwo zrobić dobrze, jednak wyniki symulacji prowadzonych w fabryce wskazują, że wersja, którą mamy teraz jest obiecująca. Czeka nas jeszcze przetestowanie jej w bolidzie i to będzie nasz priorytet na piątek. Jest dosyć oczywiste, że na torze Spa system"wygaszania tylnego skrzydła" powinien przynieść duże korzyści - dodał Francuz.
"Tor Francorchamps jest unikalny" - deklaruje Kubica ?