Czy Kubica może odbić się od dna w Bahrajnie? ?
Tor Sakhir w Bahrajnie teoretycznie jest idealny dla KERS, bo ma aż cztery długie proste, na których dodatkowe źródło napędu może pomóc w wyprzedzaniu. Ale Sakhir to także kilka ostrych dohamowań, podczas których KERS źle wpływa na stabilność bolidu. Na dodatek ciężkie urządzenie zwiększa degradację opon, które w Bahrajnie i tak są narażone na zniszczenie ze względu na wysokie temperatury.
- Gdybym był pewny, że KERS daje przewagę, używałbym go przez cały weekend już w Chinach - mówił Kubica na konferencji. W poprzednim Grand Prix Polak testował system na treningach, ale ostatecznie zrezygnował z niego po piątkowych jazdach. - Ciężko mi się korzysta z tego KERS, ale oczekuję, mam nadzieję, że w Bahrajnie będę miał mniejsze problemy w wyważeniem samochodu - powiedział Kubica.
- Nie oczekuję w Bahrajnie cudów z tego względu, że rok temu zdobyłem tutaj pole position, a dwa miesiące temu mieliśmy tu testy. Ale może być trochę lepiej - zakończył.
Kwalifikacje w sobotę, a wyścig o GP Bahrajnu w niedzielę o godzinie 14 czasu polskiego.
Tor w Bahrajnie najwygodniejszy dla Kubicy i BMW
9:00 - Pierwszy trening
13:00 - Drugi trening
10:00 - Trzeci trening
13:00 - Kwalifikacje (Relacja na żywo w Sport.pl)
14:00 - Wyścig (Relacja na żywo w Sport.pl)
GP Bahrajnu: Wyścigiem wstrząśnie burza piaskowa? ?