Kubica: To raczej optymalizacja niż rewolucja ?
Niemiec jest co prawda zadowolony, że udało się wypracować nowy kształt przedniego skrzydła wcześniej, niż zapowiadano, ale i tak jest pesymistą.
- Planujemy większe usprawnienie na Nurburgring. To skrzydło będzie tylko wielką drobnostką - mówi. - Podpatrując inne ekipy, wydaje się, że one będą miały lepsze nowinki - uważa Heidfeld.
Kierowca BMW Sauber jest jednak zdania, że jego bolid może lepiej sprawdzić się na szybkim torze Silverstone niż na wolniejszych trasach.
Robert Kubica zapytany o użycie KERS w następnym wyścigu odpowiedział z kolei:
- Nawet się nie dowiadywałem, bo bardzo trudno mi się z niego korzysta. Szczerze mówiąc, wierzę, że mamy teraz większe problemy - uważa Polak. - Gdy zmagamy się z rzeczami, które mają dużo większy wpływ na czas okrążenia niż KERS, lepsze jest bezpieczniejsze wyjście - zapewnił.
BMW nie skorzysta w najbliższym wyścigu z KERS.
Czyżby Toyota i Renault na lodzie?