Bolid BMW Sauber F1.09 nadal mocno odstaje od czołówki, ale w Księstwie Grimaldich nie ma to aż tak wielkiego znaczenia, jak chociażby w GP Hiszpanii. Poza tym Kubica doskonale sobie radzi na ulicznych obiektach, gdzie o sukcesie decyduje precyzja, odwaga i umiejętność jazdy pomiędzy stalowymi barierami.
- Jestem wielkim fanem ulicznych torów, więc z niecierpliwością czekam na Monako - mówi krakowianin przed weekendem w księstwie hazardu. - Zawsze dobrze się tam czułem, a jazda pomiędzy barierami i murkami sprawia mi wiele frajdy. Margines błędu praktycznie nie istnieje, co sprawia, że zawody są niezwykle interesujące. Oczywiście trudno przewidzieć, jak będą się tam zachowywały samochody z nową aerodynamiką i ogumieniem typu slick. Więcej dowiemy się w czwartek - mówi dla serwisu F1.pl ..
Główny inżynier BMW Sauber Willy Rampf podkreśla, że przed GP Monako ze względu na nowe przepisy nie będzie można zastosować dodatkowych pakietów aerodynamicznych. - Monako to najwolniejszy obiekt w kalendarzu F1 - opowiada Niemiec. - Dawniej przygotowywaliśmy tutaj specjalny pakiet aerodynamiczny, z wieloma dodatkowymi skrzydełkami. Teraz to już przeszłość, ponieważ nie pozwala na to regulamin. W efekcie samochody będą jeździły z podobną siłą docisku, jak tydzień temu w Barcelonie.
Czego może się spodziewać Kubica w Monako - czytaj w serwisie F1.pl ?