Sport.pl

Robert Kubica: Gdyby nie 幢e za這穎ny nos, by造by punkty

- Wyprzedzali鄉y si tylko i wy陰cznie dlatego, 瞠 nic nie widzieli鄉y i by豉 improwizacja. To by bardzo ci篹ki wy軼ig, a warunki by造 jednymi z najci篹szych w mojej karierze, je郵i chodzi o widoczno嗆. M鎩 bolid dziwnie si prowadzi. Po 10 okr捫eniach zesp馧 zauwa篡, 瞠 nos jest krzywy. Co sta這 si w pitstopie albo zosta 幢e za這穎ny Gdyby nie to, zdoby bym punkty.- powiedzia Robert Kubica w wywiadzie ze spacjalnym korespondentem Sport.pl w Szanghaju Rados豉wem Leniarskim.
Zczuba.tv: Zobacz kraks Kubicy z Trullim»

Najwi瘯szym zaskoczeniem dla Roberta Kubicy po Grand Prix jest to, jak wytrzyma造 by jego bolid po kolizji z Jarno Trullim. - Nasz bolid jest mocny jak czo貪. Wida, 瞠 je郵i chodzi o to, to mamy wytrzyma造 bolid. Mo瞠 dlatego jest taki ci篹ki.? - zastanawia si Robert Kubica.
Korespondencja z Chin: Kubica wyczerpa ju limit pecha w tym sezonie


Sam wy軼ig by dla Roberta Kubicy jednym z najci篹szych w karierze.

- Na pocz徠ku wy軼igu by豉 praktycznie zerowa. By mo瞠 bolidy z przodu mia造 dobrze, ale na ko鎍u stawki naprawd by這 tragicznie i bardzo niebezpiecznie. Na pocz徠ku tak naprawd wi瘯szo嗆 kierowc闚 z ty逝 jecha豉 r闚nym tempem. Wyprzedzali鄉y si tylko i wy陰cznie dlatego, 瞠 nic nie widzieli鄉y i by豉 improwizacja -opowiada Kubica.

Polak wskazuje jednak, 瞠 bardzo s豉ba przyczepno嗆 podczas GP Chin mog豉 by spowodowana nie tylko z造mi warunkami atmosferycznymi

- Og鏊nie by這 du穎 aquaplaningu, a jak masz s豉b przyczepno嗆 na suchym, to tym bardziej na mokrym. Trzeba by這 naprawd mie du穎 szcz窷cia, bo bardzo cz瘰to 郵izgali鄉y si po wodzie. I ja i Nick - jak s康z - mieli鄉y mn鏀two problem闚, co mo瞠 by zwi您ane te z bolidem, bo a tak 幢e to jeszcze nigdy nie by這. Po 10 okr捫eniach zesp馧 zobaczy na uj璚iach z telewizji, 瞠 ca造 przedni spojler, ca造 nos bolidu jest krzywy, co widocznie si sta這 na pit stopie, lub - najprawdopodobniej - zosta 幢e zamocowany. Gdyby nie k這poty z tym spojlerem zdoby bym w Chinach punkty. I to nawet pomimo kolizji z Trullim - doda Kubica

Przeczytaj ca造 wywiad z Robertem Kubic  »


WRC 2019, klasyfikacja M

lp. zawodnik punkty
1 Ott Tanak 263
2 Thierry Neuville 227
3 Sebastien Ogier 217
4 Andreas Mikkelsen 102
5 Elfyn Evans 102
6 Kris Meeke 98
7 Jari-Matti Latvala 94
8 Dani Sordo 89
9 Teemu Suninen 89
10 Esapekka Lappi 83
11 Sebastien Loeb 51
12 Kalle Rovanpera 18
13 Pontus Tidemand 12
14 Craig Breen 10
15 Gus Greensmith 9
16 Benito Guerra 8
17 Marco Bulacia 6
18 Mads Ostberg 6
19 Jan Kopecky 5
20 Yoann Bonato 4
21 Stephane Sarrazin 2
22 Ole Christian Veiby 2
23 Pierre-Louis Loubet 2
24 Adrien Fourmaux 1
25 Janne Tuohino 1
26 Ricardo Trivino Bujalil 1
27 Pedro Heller 1
28 Emil Bergkvist 1
29 Nikolay Gryazin 1
30 Takamoto Katsuta 1
31 Petter Solberg 1
32 Eric Camilli 1

  • Mistrz 鈍iata

WRC 2019, klasyfikacja M

lp. zawodnik punkty
1 Ott Tanak 263
2 Thierry Neuville 227
3 Sebastien Ogier 217
4 Andreas Mikkelsen 102
5 Elfyn Evans 102
6 Kris Meeke 98
7 Jari-Matti Latvala 94
8 Dani Sordo 89
9 Teemu Suninen 89
10 Esapekka Lappi 83
11 Sebastien Loeb 51
12 Kalle Rovanpera 18
13 Pontus Tidemand 12
14 Craig Breen 10
15 Gus Greensmith 9
16 Benito Guerra 8
17 Marco Bulacia 6
18 Mads Ostberg 6
19 Jan Kopecky 5
20 Yoann Bonato 4
21 Stephane Sarrazin 2
22 Ole Christian Veiby 2
23 Pierre-Louis Loubet 2
24 Adrien Fourmaux 1
25 Janne Tuohino 1
26 Ricardo Trivino Bujalil 1
27 Pedro Heller 1
28 Emil Bergkvist 1
29 Nikolay Gryazin 1
30 Takamoto Katsuta 1
31 Petter Solberg 1
32 Eric Camilli 1

  • Mistrz 鈍iata