Haas F1 Team przy okazji prezentacji nowego bolidu na sezon 2021 przedstawił także sponsora tytularnego, którym została firma Uralkali. To właśnie Dmitrij Mazepin, jest dyrektorem niewykonawczym przedsiębiorstwa będącego jednym z największych na świecie producentów i eksporterów nawozów potasowych. Według oficjalnego oświadczenia Haas wieloletnia umowa rozpocznie się "od Mistrzostw Świata Formuły 1 FIA w 2021 roku". Nieoficjalnie majątek Rosjanina wycenia się na ponad 7 mld dolarów.
Uralkali Haas F1 Team zapowiedział także, że kierowcami, którzy siądą za sterami nowych bolidów VF-21 będą Mick Schumacher oraz syn Dmitryja Mazepina, Nikita. - Bardzo się cieszę, że mogę powitać firmę Uralkali w Formule 1 jako partnera tytularnego Haas F1 Team. Cieszymy się, że możemy reprezentować tę markę przez cały sezon. To ekscytujący czas dla zespołu, ponieważ Uralkali dołączyło do nas i mamy Nikitę Mazepina oraz Micka Schumachera za kierownicą. Wszystko się zmienia, ale mamy nadzieję, że wrócimy do walki o punkty w wyścigach. To było kilka trudnych sezonów. Mamy też oko na szerszą perspektywę, w szczególności na rok 2022 i wdrożenie nowych przepisów powiedział Gene Haas, prezes Uralkali Haas F1 Team.
"Haas Automation, globalna firma produkująca obrabiarki CNC, założona przez właściciela zespołu Gene'a Haasa, w dalszym ciągu ozdabia boczne osłony swoim znaczącym znakiem firmowym, co jest dobrze znanym widokiem, gdy amerykański zespół przygotowuje się do szóstego sezonu startów w Formule 1" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu.
Nowy bolid Uralkali Haas F1 Team zadebiutuje w Formule 1 już 12 marca podczas pierwszego dnia testów przedsezonowych na torze Bahrain International Circuit. Prezentacja pojazdu odbędzie się w godzinach porannych (8:30 czasu lokalnego). Amerykański zespół informuje, że w trakcie testów, które odbędą się w dniach 12-14 marca, za kierownicą bolidów w Bahrajnie usiądą Nikita Mazepin oraz Mick Schumacher. Mistrzostwa Świata FIA Formuły 1 2021 rozpoczynają się wraz z otwierającym sezon Grand Prix Bahrajnu, 26-28 marca.