W rozmowie z portalem racefans.net dyrektor do spraw komunikacji koncernu Philip Morris International - Tommaso Di Giovanni, potwierdził, że jest to wyłącznie jednorazowy zabieg.
"Mission Winnow pozostanie sponsorem tytularnym Scuderii Ferrari w sezonie 2019. Nasze działania w Australii będą inne niż w pozostałych krajach. Przed wyścigiem w Melbourne ogłosimy ich szczegóły".
Kampania Mission Winnow wzbudziła zainteresowanie władz Australii, w kontekście prawa zakazującego reklamy wyrobów tytoniowych. "Chociaż zdajemy sobie sprawę ze stanowiska stanu Wiktoria, to jesteśmy zdania, iż nasza kampania jest zgodna z przepisami pozostałych krajów. Mission Winnow nie promuje i nie będzie promować żadnych produktów tytoniowych PMI lub e-papierosów" - zapewnia Di Giovanni.
Ferrari ma możliwość przywrócenia nazwy Mission Winnow przed Grand Prix Bahrajnu. Zgodnie z wymogami Federacji zmiana zgłoszenia może zostać dokonana po upływie siedmiu dni. Więcej o F1 przeczytasz na f1wm.pl.